Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 2 besök senaste veckan (20468 totalt) |
Hallå!
Det har skett lite förändringar från att den presentationen hölls. Banan blir med största sannolikhet längre än 2 km, exakt hur lång vet jag inte idag. Banan ska inte delas med ett flygbana utan blir helt separat. Har nyss kommit hem från ett mycket trevligt möte med Gnesta MK, kommer bli jätte roligt att jobba tillsammans med ett så bra gäng! Jag behöver komma i kontakt med en exploateringskonsult. Gärna en äldre, kanske pensionerad, person som har lång erfarenhet. Alla tips tas gärna emot via pm. ![]() Patrick _________________ Patrick Myhrman |
||
Ett mycket intressant projekt som jag verkligen hoppas går i land. Att jag dessutom bor nära gör inte saken sämre. Behövs mankraft i framtiden ställer jag självklart upp.
_________________ Micael Johannssen Lotus Exige Cup240 Lotus Elise 111s -99 Westfield SE |
||
Hallå alla glada!
Jag planerar åka ned till Malmö någon dag nästa vecka och behöver där hjälp med att filma ett par timmar och sedan redigera denna film. Det ska bli en "proffsig" film på 5-7 minuter som ska visas upp för kommun. Har vi någon här som har tid att hjälpa? Skicka gärna pm. ![]() Patrick _________________ Patrick Myhrman |
||
Kontakta mull här på forumet! Han är en fena på att filma och klippa!
Det här projektet är så sjukt trevligt så det finns inte! Jag ställer gärna upp med mankraft så mycket det går i framtiden om det skulle behövas ![]() MVH Erik _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||
hör åxå med www.mazz.nu de är duktiga både på foto å film.
_________________ Lars Eriksson S4ORCE Audi S4+ -99B Widebody |
||
Nu är det planerat att jag åker ned på onsdag. Kvällen har jag tänkt bekanta mig med Meca och så Sturup på torsdag. Om någon vill träffas och visa en vilsen Stockholmare runt så ställer jag upp.
![]() _________________ Patrick Myhrman |
||
du menar nästa helg då de har nåt kul på gång? (tyvärr står det inget om det på deras hemsida trots att de hänvisar dit i radioreklamen...) _________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||
Vill du ha lite hjälp, så bor jag väl några Km från dig?
och lite koll på banor och hur man gör såna bra har jag nog, efter att ha varit tävlande själv på elitnivå i 15 år och sen arrangör i ytterligare 15 år........ med SLC Racing Series. + designat ett antal gokart inomhusbanor inkl den som var nu senast i Globen. mina kontaktuppgifter finns på www.slc.se under kontakter. |
||
Hallå allihopa!
Projektet går frammåt! Det har hänt några roliga vändningar men spåret verkar än så länge vara sanslöst rakt. Hemsidan, dapa.se, är lite uppdaterad, ska förhoppningsvis sätta igång med större uppdateringar till helgen. Jag sitter och försöker hitta lite bra och snygga bilder på några av världens snyggaste banor. Än så länge är jag inte nöjd med vad jag funnit så då tänkte jag fråga er om hjälp! Jag vill hitta bilder på "naturbanor", dvs. banor belägna i vacker natur. Det kan även vara vackra banor trots de kanske saknar naturupplevelsen, t.ex. Paul Ricard. Alla tips, länkar till hemsidor med bra foton, länkar till foton, osv. uppskattas. Fredrik, kan försöka slå dig en signal i helgen. Jag bor nära Sveaviken. Det var jag som "basade" över depån i Globen sista dagen. ![]() Patrick _________________ Patrick Myhrman |
||
Finns det inga bilder på den där "privatbanan" som låg i sydFrankrike(??) och som synts i nåt samband med exotiska bilar...
Annars är Parkbanan ett bra exempel om du tar bort alla referenser till asfaltens bredd (dvs kalla gräset för bambu eller nåt) ![]() |
||
Ring mig gärna men inte i helgen.... för då har vi tävling på mantorp. |
||
Paul Ricard? http://www.circuitpaulricard.com/ Ligger i Frankrike. Ascari? http://www.ascari.net/ Fast den ligger i Spanien. _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||
![]() De har ju satsat lite på utseendet iaf ![]() Det sker väl inga stora tävlingar där (jag har inte sett nåt iaf)? |
||
Tja, hemsidan http://dapa.se/ är iallafall hackad sedan en tid tillbaka av några idioter. Tyvärr verkar inte sidansvarig bry sig längre ![]() _________________ Stefan Axelsson Jaguar F-Type V6S -13, Mini Cooper S -20 |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 2 besök senaste veckan (20468 totalt) |