Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1330 besök totalt |
Injection for dummies?
Ja alltså, jag skulle vilja ha tag på någon form av litteratur eller websida som går igenom teorin bakom olika insprutningssystem. helst på svenska förstås, men även engelska går bra. Någon som vet? ![]() _________________ Stefan Sundkvist |
||
Re: Injection for dummies?
Haynes har en bok som är riktigt nyttig(iaf för såna som jag. Dvs mindre bemedlade ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||
_________________ Janne Ojanen |
||
Jo det var väl det som var tanken nån gång, dock vill jag nog ha lite kött på benen innan jag börjar ![]() Vad har haynesboken för titel? _________________ Stefan Sundkvist |
||
isbn 1 85960 390 4
Haynesnummer 3390 Den behandlar specifika system till flertalet märken med förklaringar om funktioner och felsökningar. Hittade inte min andra bok som behandlar bränsleinsprutning rent generellt. _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||
Annars kan man slå till på en bok om ALLT som har med bilar att göra.
Bosch Automotive Handbook http://www.bokus.com/b/1560919183.ht Används bland annat som studielitteratur om man läser Fordonsteknik kursen på KTH. Massor av nyttiga saker. Mvh Fredrik _________________ Fredrik Svärd |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1330 besök totalt |