| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Var köpa Motul RF 600 i Göteborg och Jönköping?
|
1690 besök totalt |
|
Befinner mig i Göööööteeeborrrrrgggeehhh denna veckan och skulle behöva köpa lite bromsvätska. Någon som vet var man kan köpa Motul RBF 600 i Göteborgsområdet? Vet att det går att beställa på nätet, men frakten var så himla dyr. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
|
Mother's Harley Shop i Mölndal har för 90:- halvlitern.
|
|
Stort tack. Då ska jag för första gången i mitt liv bege mig in i en Harley-affär. Bara jag inte får för mig att köpa något dumt.
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
|
Som nybliven Jönköpinsbo så har jag redan botaniserat bland Motorcykelaffärerna för att hitta bromsvätska och då skall du leta efter Wenners Motor AB, ligger i oxenhaga brevid återvinningsstationen.
_________________ John Carlsson ________________________ Porsche 996 GT3 Cup 2004 |
|
Harley-affären hade höjt till 105:-/halvliter. Men det blev givetvis köp iaf. Tack för tipsen!
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
![]() |
Skruva banåkabil
|
1690 besök totalt |