| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
gissa bilen, inte svår tror jag (uppdaterad med fler bilder)
|
6281 besök totalt |
|
var på Le Mans i helgen och fotade lite bilar, bla dom här två som jag faktisk inte vet vad är :
och denna :
nån som vet ? _________________ There are two kinds of sports : Moto-racing and Bullfighting. The rest is only games... - Hemingway |
||
|
_________________ Anders Hofverberg |
||
|
OT: Jag som trodde en invicta såg ut så här:
Å andra sidan är det väl inte det första namnet som återanvänds. Volvo döpte ju sina bilar till cross country och kompletterade med att förstöra en bil från samma koncern i reklamfilmen för sin variant på temat. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||
|
De bilarna stog senare uppe på utställningsområdet bredvid de klassiska race bilarna.
Har för mig att de hade skyltar med lite info men jag kan ha fel. Fanns en lila bil som var byggd i samma stil som den vita. Stog en Gulf Ford GT 40 där också
Man borde nog ha haft med sig en kamera egentligen
_________________ Renault 5 GTE -88 |
||
|
Det var en del fina bilar i paraden.
Ford GT
Ford GT40
Ferrari FXX
Ascari
Koenigsegg CCX
Maserati MC12
Mercedes SLR
Mosler M900
Pagani
Carrera GT
Wiessmann
Finns lite bilder från depå, pit och race oxå. men det blir en annan gång
_________________ There are two kinds of sports : Moto-racing and Bullfighting. The rest is only games... - Hemingway |
||
Hädare! Reservraggare! En Invicta ser ut så här:
_________________ Björn Larsson Life's to short for shortfillers. Lotus 7S1 -59 Lotus Elite -60 BMW E30 Baur TC2 -85 Sportscar F1000 van Diemen RF75 MG Midget -61 |
||
![]() |
Bilder o videos
|
6281 besök totalt |