| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: billig banbil! SÅLD!
|
2814 besök totalt |
|
Fård Sierra 3d vit -88 xr4i plast båge dragkrok! nylon bussningar framvagn + 26mm krängningshämmare in och bak flyttade fjäderben (camber och caster) 2.0 ohc efi (låter faktisk inte diesel!) ren för ett par år sen v6ans koppling säljes med 15"alu
priside 2500:- och två slits el liknande eller byte tomteskägget följer vid snabb affär!
Rasmus Möller 0730-373923 _________________ Rasmus Möller (No dinero Enginering) BMW 325CI -92 "csl wanna-bee" RALF GYLLENHAMMAR!!! |
|
kom igen nu ! det är ju superlite pengar!?
byte vad som helst!! med rätt däck går det faktiskt hyffsat fort/bra typ lite sämre än 318is
(slö på rakorna - snabb i kurvorna) _________________ Rasmus Möller (No dinero Enginering) BMW 325CI -92 "csl wanna-bee" RALF GYLLENHAMMAR!!! |
|
|
|
icke! det är en 9a på den så..
men.. den är inte rostig (bes) ska man bes så måste man: mont kat (behöver ej funka -88) mont lambdasond mont baksäte/bälten?? jag har gått vidare och orkar inte dona med den (har inhandlat 318is )
_________________ Rasmus Möller (No dinero Enginering) BMW 325CI -92 "csl wanna-bee" RALF GYLLENHAMMAR!!! |
|
Hade jag haft platsen, pengarna och mina tabletter mot Fordallergin, så hade jag köpt den bara för den underbara lowbudgetrides-trådens skull.
|
|
Fård-allegi ? vilken typ har du? detta är ju en sierra alltså den lindrigaste typen.. Och har du sen ett par helger och ett par lusentappar till så kan även du bli tyskättling
med värsta torpeed turbo sierran
?? = turbomotor och låda 2500:-
föresten så är det lite maserati-känsla i den!
ha-ha-ha!! http://www.alfapower.nu/annons.php?p _________________ Rasmus Möller (No dinero Enginering) BMW 325CI -92 "csl wanna-bee" RALF GYLLENHAMMAR!!! |
|
-> t16 f..n! han tog ju inte budet! (75ts)
med Fården följer även komplett bakaxel extra klump extra fjäderben 306mm skivor (saab 9-5 aero) extra broms-ok det är bara å slå till _________________ Rasmus Möller (No dinero Enginering) BMW 325CI -92 "csl wanna-bee" RALF GYLLENHAMMAR!!! |
|
-> C bilen
en bild ljuger mer än tusen ord.. bilen kostar 2500:- den har Ingen "bes-rost" på den men dörrar är rostiga i bak-kant precis över den fantastiska xr4i-plasten och lite i skärmkanter bak sen har den haft ihjäl ett rådjur med taket och dr.anglegrinder har mont frontspoiler och skärmkanter fram så det är brutalfunktionalism...
bågen är delbar huvudbåge+strävor kom o hämta nu.. byte vad som helst! + 2 kalle anka eller aktuell rapport _________________ Rasmus Möller (No dinero Enginering) BMW 325CI -92 "csl wanna-bee" RALF GYLLENHAMMAR!!! |
|
Nu väntar vi bara på en saabhatare som kan lägga ett negativt inlägg helt utan verklighetsförankring som vi kan dissa järnet nu när vi har firmafest eller så kan ju någon snål jävel(som vi) köpa allt och piska snabba bilar på bana i sommar bara man kan lägga en helg på att idiot meka dit drivlinan.
_________________ Dennis Mollberg |
|
hmm pengar o bilen varit närmre så hade du blivit av med den till mig på 5 min,
hmm när blev den besiktigad senast ?? eller är d lätt att plocka ur den o har du själv haft några probs med att besiktiga den ?? hur pass bra går bilen o är den besiktigad för man kanske är riktigt sugen att åka upp o hämta den om man kunnat få lite fler bilder på bilen på typ som underede o sånt motorrummet och inne i kupén, kom på att d var ju i dom trakterna jag var o hämtade en växellåda till min VR6:a _________________ Magnus Svensson "Team SBR" Passat 1.8T -05 X Saab 900SE 2.0 TURBO driver X Saab 900SE 2.0 TURBO driver X Golf MKIII VR6 Driver Carkings Tävlingsledare |
![]() |
SÄLJES
|
2814 besök totalt |