Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1034 besök totalt |
Tanka racesoppa i Sverige???
Jag sökte på forumet för att se om det var någon som diskuterat detta tidigare men hittade inget. Finns det något(några) ställen man kan tanka 102oktan? Jag vet att tex KH motorsport säljer racesoppa på dunk(25l) och på fat(200l) men vad jag vet får man inte ha mer än 25liter stående hemma och ett 200litersfat är lite .... Opraktiskt ![]() om det inte finns någon som säljer från pump, finns det någon som säljer på dunk i stockholmsområdet ? _________________ DRM Corvette 2000 FRC/Anders Rosvall http://www.vette.se - Rototest, 4-hjulsinställning, Corner weight |
snacka med mats appelgren på apple racing. han har jag köpt race-soppa av tidigare. han håller till i älvsjö.
_________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
Kristian Maajola (Fd SilverSupra) säljer AG Race fuel på 25l dunk. Detta är vad vi kört på de senaste åren och det funkar mycket bra och priset är trevligare än de övriga märkena. Han nås på email: kristian@maajola.com
_________________ Mikael Kenson Ultima GTR-TT |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1034 besök totalt |