| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: tomkaross E30
|
922 besök totalt |
|
Efter helgens fadäs så är det dags att sondera terrängen efter en tomkaross E30 för att sätta in alla mina delar i. Har du en kaross med bärarmar och annat väsentligt så hör av dig. Känner du ngn som vill bli av med ngt avsomnat E30 projekt så ge mitt nummer 0708 41 66 63 Bilen blir en ny tävlingsbil _________________ John Carlsson ________________________ Porsche 996 GT3 Cup 2004 |
||
|
Japp 2 dörrars och helst utan taklucka även om det inte är ett absoult krav, det sparar dock en hel del arbete
Jag har fått ett par olika uppslag men har ingen panik då jag inte tänker köra mer den här säsongen untan börjar bygga i slutet på september. Det optimala är att hitta en kaross med vagnbok men där krävs det tur och det har jag haft lite begränsat med den sista tiden. Vadå jag bitter....nääää..
_________________ John Carlsson ________________________ Porsche 996 GT3 Cup 2004 |
||
Du vet ju vart det står en färdig med vagnbok....den har dessutom lite extra lyxutrustning som motor och lite annat smått och gott....
_________________ / Martin Spetz Racern: |
||
![]() |
SÄLJES
|
922 besök totalt |