| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
(levande) Katt bortskänkes
|
2870 besök totalt |
|
Hej, min kära sambo har varit godhjärtad att rädda en katt från att bli lämnad till sitt öde, men min allergi klarar bevisligen inte av denna katt.. Så om någon djurvän i Stockholmsområdet har plats för en helsvart katt så vore det underbart. Rumsren givetvis, och kattlåda+kattsand medföljer.
_________________ Mvh / Daniel Ene |
||||
Japp förstod det. Har tyvärr redan katter hemma. Men skall tala med ett par vänner som letar efter katt (och ej som sommarkatt). _________________ Andreas Lundberg |
||||
Jadå, han går och snattar torrfoder från hundens matskål. Och nu senaste dagarna har han även börjat dricka vatten då och då. Fast vi matar honom med nappflaska tre-fyra ggr per dag för att han ska få i sig tillräkligt med vatten och näring (kattvälling av något slag). Är ensam på dagarna, men jag har nära hem och åker hem och ser till honom på lunchen och går ut med hunden.
Är ju besiktigad, men saknar vagnbok än så länge.. Däremot vår förra katt (som tydligen inte var lika allergiframkallande och inte trivdes i lgh) hette Apex och var mer av en Racekat(t).. Hunden heter Falcon, så lite race är det över honom också..
||||
|
Re: (levande) Katt bortskänkes
Tur att både jag och hustrun är vrålallergiska, annars är det ju helt omöjligt att motstå en sådan blick. |
||||
|
(lång historia kort: Du har PM!)
Såg det imorse, men jag hade sovit lite för länge så jag tänkte svara på jobbet. Men sen när jag skulle in på Rejsa så funkade det inte.. Sen har jag varit i Norrtälje nu efter jobbet och kollat på en bil till lillebrorsan. Men nu är jag hemma och har svarat..
||||
|
Kattmänniska som man e så måste jag fråga på vanligt maner, finns katten kvar?
om ja så skall jag snacka med regeringen där hemma om tillökning i familjen med en till katt (har en på 3 år nu som nog skulle va en snäll styvfar). _________________ Jhonny Kokko |
||||
.. attans åxå ...
Kul att han fick ett ordentligt hem
_________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - MSCC | @eddivarvstopp => Instagram - TikTok - Worldpress |
||||
lilla rivjärnet ska busa med en impreza? låter farligt
ps hoppas lillen inte har något emot nova.. vet att katter kan få för sig att klättra på tapeter om man inte vänjer in dom snällt med hundar
grattis till nyförvärvet
_________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
||||
|
Min fästmös morfar har 4 kattungar om nån vill ha. Just nu var de så små att en rymdes i min hand. Mycket söta och lurviga.
Men skynda er i så fall innan det "händer nåt" med dem.
Finns i Habo. _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||
Har inte haft problem med att vänja någon av mina katter vid hundar, eller tvärtom. Bara man har tålamod och låter det ta sin tid så är det inga problem. Och som jag har förstått det så är han van vid hundar då Daniel skriver att han har hund... Impreza kommer att bli en alldeles utmärkt styvsyster. Hon är en snäll katt som vill tvätta både hunden och andra katten. _________________ Sandra Hall
Mitsubishi Lancer EVOlution I GSR BMW 525 TIC |
||||
|
Jodå, han är van vid hundar.. Hoppar runt som en kängru och jagar Falcons svans hela tiden.
Sedan vet jag inte hur han reagerar mot hundar som är större än en Chihuahua, men han är modig så det ska nog gå bra. /Daniel
||||
![]() |
SÄLJES
|
2870 besök totalt |