Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
3877 besök totalt |
2006-07-01 Lunda OSC Opel Sport Club
Jag var en av några katter bland hermelinerna under dagen ![]() ![]() ![]() Det var kanon att testa mitt nypåskruvade Bilstein PSS9 clubsportchassi ![]() om någon har bilder på hur min bil beter sig när den svänger så får ni gärna posta det! Nyfiken på hur mycket den kränger och hur hjullyften såg ut... ![]() _________________ ![]() |
||||
Det var en tokrolig dag på lunda,många sladdar blev det. finns en bild på bmwn med hjullyft
![]() http://www.rallybilder.com/ _________________ Henrik karlberg ..hellre avåkt än frånåkt.. |
||||
Det var kul som vanligt! På Opelsportclub finns lite mer eftersnack, som bl.a. länkar till bilder här:
http://figgz.mine.nu/~widde/OSC%20tr%e4ffar/Lunda%202006/ _________________ Vincent Wong |
||||
Hade stygnen kvar och kunde bara hålla i ratten men inte vrida med högerhanden. Banan var lite knixig och då med 1,5 hand var det lite bökigt. Vågade köra 3 repor men sen vågade jag inte mer. Nu , idag tisdag, är stygnen borta och om ett par dagar kan jag ta bort inlindningen. Kul att du tänkte på lilla mig iaf ![]() Trots detta lyckades jag komma 3:a endast c:a 25 hundradelar efter Slimvince ![]() Blev dock ifrånåkt av Porsche 911 996 carrera 4 med 2 sekunder och en icke fyrhjulsdriven med 1.5 ungefär ![]() ![]() ![]() _________________ Jonas Jonsson "Kör mest men inte snabbast" Kommentera gärna |
||||
Re: 2006-07-01 Lunda OSC Opel Sport Club
Vi har i alla fall en bild på Magnus när han ett flertal gånger provar rattlås-racing (kors i taket) och efter varje repa ställer sig i kön igen med ett stort leende. ![]() ![]() Det verkar som han sett ljuset i den raka tunneln också! ![]() ![]() _________________ Johan H |
||||
Äh... var ju bara för att kolla att bilen satt ihop eftersom det var premiär för allt som var bytt på den
![]() ![]() ![]() Just starten med nya chassit var lite intressant, hade en del hjulhoppande i raktframtesterna där det var lite klistrat på banan. Men i slalomstarten på vanlig asfalt så var det problemet borta. _________________ ![]() |
||||
Så skönt, då är det ju inte något reelt problem... ![]() Jag hade tänkt komma men missade pga att det var en sån massa saker som skulle göras innan den stundande semestern. Nåja, Kadetten ruvar fortfarande i garaget med urmonterat hjärta så det var väl inte så tragiskt ändå att missa. Frugans Corsa gillar inte bilträffar lika mycket som Kadetten. _________________ Mvh Micke Holmström aka Vitakadetten Längtar tillbaka till ringen! |
||||
Re: 2006-07-01 Lunda OSC Opel Sport Club
Du tog dig hem med bilen i alla fall? Hoppas att du fått dit en ny och fräsch busning nu. Jag hade en riktigt rolig dag även jag! Vectran fick bekänna lite färg. ![]() _________________ Ludvig Nordenborg Kadett GSi -88 Vauxhall vx220 -01 Opel Club Sweden |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
3877 besök totalt |