| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Porsche 996 C4 -99
|
3854 besök totalt |
|
oceanblå metallic med svart fulläderinredning Förarstol El med minne + passagerarstol El 3-Ekrad sportratt Litronic Xenon-ljus Farthållare CDR-22 Radio / CD Bakrutetorkare Billy Boat Sportavgas Short-Shift Bilstein PSS9 justerbara dämpare + Cornerweight Nya skivor runt om / oranga Pagid Svensksåld Kpl. Servicebok hos Porsche Center Fulltankad 388.000:- eller bud 070-5387962 Kristoffer
_________________ Kristoffer Böök |
||||||||
Hej hej har min Evo IX ute för försäljning och vill inte provköra mm innan den är borta. Skönare att provköra och klämma lite när man har pengar på fickan. Men det är en sådan bil jag ska ha sen. =) Mvh Niklas _________________ Niklas Löfgren |
||||||||
Välkommen åter och lycka till med försäljning. (Bilen kommer att användas på Gelleråsen 9 Juli om Du bara vill se och lyssna... )
Mvh Kristoffer _________________ Kristoffer Böök |
||||||||
Det är insidan som räknas...
_________________ Kristoffer Böök |
||||||||
Jepp, PC Borås fick montera det vid 8000-mila service. Sänk Ditt pris med 10' och hitta någon köpare och jag följer med... _________________ Kristoffer Böök |
||||||||
Vill inte sänka mer förlorar nästan 400k ändå sedan dec -05 men vi får hålla tummarna båda, jag för att du inte får din såld ocj du att jag får min såld.
Mvh Niklas _________________ Niklas Löfgren |
||||||||
Nytt pris: 375.000:- (fortfarande fulltankad) _________________ Kristoffer Böök |
||||||||
![]() |
SÄLJES
|
3854 besök totalt |