| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW 320iAT -99
|
693 besök totalt |
|
Svensksåld 320iAT, en av de sista E36:orna. Fungerar och går fint. olja, oljefilter och luftfilter bytta för ca 300mil sedan. Sommardäck med mycket mönster kvar. Vinterdäck på plåtfälgar, köpta i höstas och har gått ca 700mil. -ACC -ASC+T -ABS -Ljusgrått skinn -Elhissar -Automat (5 stegs, mycket behaglig på landsväg) -Insynsskydd -Lastnät -Solarplexius -CD-stereo -Avtagbart drag Mörkgråmetallic (fjordgrå tror jag) Eventuellt kan billigare, bränslesnål/diesel kombi tas i byte. Eller BMW E30 (helst 325). Tjejen vill ha en snål kombi som hon törs åka ut i skogen med, och jag är E30 sugen. 0240-20200 el. 070-5972326 Pris: 68000
_________________ Thorbjörn Nilsson Brukar: Alfa Romeo Giulia Super 2.2JTD, Toyota LC90 (VZJ95) Pallbocksräser: Mitsubishi Evolution IX, M3 breddad E30 |
|
Lyfter lite ock kompletterar.
Priset är ju disskuterbart. Den har också motorvärmare och coupévärmar uttag. Skattat i maj/juni. Opel omega kombi är högintressant för byte. Hon går nu mer på linjen jättebagage än bensinförbrukning
En E34 eller kanske E32 är också intressant för mig, drag är nog nästan ett krav då. _________________ Thorbjörn Nilsson Brukar: Alfa Romeo Giulia Super 2.2JTD, Toyota LC90 (VZJ95) Pallbocksräser: Mitsubishi Evolution IX, M3 breddad E30 |
![]() |
SÄLJES
|
693 besök totalt |