Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Saab V4 -73
2628 besök totalt
Mattias B

Här sen Jul 2004

Trådstartare

Intressekontroll!!

En st Saab V4 -73 säljes. Inte alltför rostig, det finns lite på den men ingen gravrost.
Undertill är all lös underredsmassa borttagen och plåten undertill är inte ens oxiderad.
Dock finns rost längst upp i hjulhusen. Väldigt fin inredning. Ett bra objekt m a o

Bilen har gått lite drygt 13,800 mil. Gubbkörd med en ägare som haft den länge thumbs up
Motorn är genomgången och ihopsatt, funkar kanon. Låter ungefär som en Subaru Impreza..
Kopplingen är bytt, Huvudcylinder + behållare, helt nytt avgassystem från motorn till
slutdämpare. 3 stycken nya däck, bra vinterdäck på fälg finns med
också. Ny kylare + batteri. Nya bromsbackar, nya belägg, nya främre bromsslangar.
Nya bromsvajrar till handbromsen.
Besiktigad idag med blankt paper!! = 2 års körande utan
skatt/besiktning. Ca 110 kr /mån för halvförsäkring.

Bytes gärna mot 996 GT3 RS eller liknande
Nej skämt åsido, 318 IS eller nått annat kul.

Byte eller bud, dock har den blivit påkostad närmare 5000 kr nyligen
så bud där undertill är inte intressant.

Mvh
Mattias

Citera
Rash
Mölndal
Här sen Feb 2004

Hmm, har länge velat haft en sån där. Äger själv en Peugeot 204 -68 som blev bes utan anmärkning för några månader sedan.
Värdet är väl liknande. Men tyvärr saknar jag fortfarande höger backspegel och vindrutetorkare

Tycker att det är kul med gamla bilar och din är jag villig att äga. Min kostar 100kr/månad i halvförsäkring på mig som är 22år.

Är du intresserad av ett byte rakt av så hör av dig. Sök under bilder på google.com så ser du hur den ser ut. Bilen är vit. Har gått 9800mil och har historia! Fåtal ägare och lite ytrost. Inredningen är rätt så fräsch, sätena måste vara omsydda för så fräscha kan de inte vara på en 38år gammal bil..

Pm:a i så fall, surfar här dagligen.

2628 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande