| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Opel Speedster -01
|
7876 besök totalt |
|
SÅLD Grönmetallic Cremefärgad skinninredning Grön soft-top Immobiliser/Larm Airbag 147Hk Tjänstevikt 930kg 2600mil Redstuff + original bromsbelägg Justerade hjulvinklar för bankul. Hyggligt med mönster i däcken. Importerad av mig 2003-04-03. 2 ägare inkl mig . 1:a var Opel HK i Tyskland. 165.000:- Detta pris gäller nu endast fram t.o.m. fredag den 25/8, sedan återgår det till 175.000:- Uppenbarligen verkar inte en prissänkning snabba upp en affär , Så jag ställer av den och placerar den på sin vinterplats då.
_________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||
|
Uppdaterat med nytt pris
Sveriges Förmodligen Billigaste Speedster nu!!!!!!
och den enda i denna färgen 165.000:- utan prutmån. _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||
Du skulle bara se vilka bytesförslag det kommer på mailen
Miatan är nog det bästa förslaget än så länge Tack, Men nej tack iaf _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||
Det var ju iofs inte helt allvarligt menat, men det är ju rätt färg iofs
_________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||||
Bara en grävling som tog en bit av fronten/Vänster dimljus förra sommaren (Numera omlackerad och reparerad front). Alltså inget taskigt reparerat lik till bil
_________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||
ok Har lite annat att kolla på först men man vet aldrig
_________________ Mathias Nilsson Opel Speedster 2,2 -02. |
||||
|
Fler frågor.
Har den varit modifierad på nåt annat sätt tidigare eller är den helt orörd? Hur har den använts? (ingen bankörning va )
Varför ska du sälja? Jag har googlat och letat men lyckas inte hitta några bilder på bilens förvaringsutrymmen, får man med två matkassar och en sambo? _________________ Daniel Sjölund |
||||
|
Re: Fler frågor.
Endast hjulvinklar,bromsvätska och belägg ändrat från originalutförandet. Jag har varit på 2-3 trackdays och 4 konbanor med den, annars bara vanlig buskörning
Åker hellre nån av mina racerbilar på bana .
Har 3st speedstrar och en massa annat roligt, så det börjar bli trångt i garaget s.a.s. om den inte blir såld, så gråter jag inte. Då kan jag roa mig nästa sommar Har åkt 4mil med den i år
Har fått med mig en pool,reningsverk,badstege samt 2 matkassar, när jag och frugan var på coop och handlade _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||
|
OT: 3st?! Det är den här, racern åsså en till...? det hemliga projektet!
Jag har f.ö kört den där speedstern ca 15 meter och kan intyga att den är i kanonskick!
_________________ Pontus Fyhr |
||||
|
Den tredje är min krockade Preem hyrbil, som är under reparation _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||
|
Jag kan erbjuda garagering i torr lada på Gotland över vintern tillsammans med en viss Westfield...då kan vi dessutom ha lite roligt på vägen dit på 'ringen. Vad tycks? _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||||
|
Låter ytterst lockande
Ska ta det under beaktande ifall den finns kvar innan jag tröttnar på att försöka sälja den
Uppdatering på priset!!!!!!! i första posten _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||
|
Hm, rymlig lada det där...
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
|
Hade jag pengarna och platsen skulle jag inte tveka. Rätt färg och allt. Och jag vet ju att den går att köra med.
|
||||
![]() |
SÄLJES
|
7876 besök totalt |