| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Beg/Nya belägg till Porsche944 Trbo S-ok. 928/944/964/mfl
|
1562 besök totalt |
|
MIna pagidbelägg sjunger på sista versen och det finns inte kosing att köpa nya. Kanske har någon här uppgraderat och fått ett par hyffsade belägg till övers? Behöver ett par som iaf har en 500mil kvar. 500 vanliga mil då och inte 500-ban-mil. =) Har du några eller vet du någon som har? LÄmna en note här eller på mailen: neo@irry.com _________________ /NEO aka Henrik Cednert :: Audi S2 Coupé 1994 :: Proud member of Team Irry -+ www.irry.com +- |
||
|
Åtusan! Men är inte det till dina GT3-ok eller dina gamla 944'a-ok?
Tommy har eventuelltt 965 -91-belägg till övers. Men kan inte riktigt bena ut som det är samma belägg som till mina. Verkar finnas lite olika ok till hans kärra. Men enligt detta: http://replacement.autopartswarehous och detta: http://replacement.autopartswarehous Så finns det en liten sportmössa att det är samma belägg.
_________________ /NEO aka Henrik Cednert :: Audi S2 Coupé 1994 :: Proud member of Team Irry -+ www.irry.com +- |
||
|
Bumpar upp denna då det blivit aktuellt igen. Har nästan byggt klart för de nya oken som ska dit. Men behöver kunna köra några mil till med porsche oken. De belägg jag fick av Tommy har jag kört slut på. Så skulle vilja köpa några belägg som har några hundra mil kvar i sig. Någon som har något gammalt liggandes som de vill tjäna en hacka på?
_________________ /NEO aka Henrik Cednert :: Audi S2 Coupé 1994 :: Proud member of Team Irry -+ www.irry.com +- |
||
|
Har kollat upp lite mer... Samma belägg verkar sitta på:
928 S & S4 & GT 944 2.5 Turbo 964 3.6 Carrera RS 964 3.3 Turbo & Turbo S 968 3.0 Coupe Sport 993 3.6 Carrera & C4 993 3.8 Carrera & C4 och säkert några fler. Så här ser de ut:
||
|
||
|
||
|
Re:
oooh! Låter som om det kan kosta en slant dock? Behöver bara de fram, men du kanske helst vill sälja de i ett paket? om man nu får köpa de bara fram, vad har du tänkt dg för pris?
||
|
||
![]() |
SÄLJES
|
1562 besök totalt |