| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Sökes: Garage/Mekplats i Göteborg med omnejd
|
2506 besök totalt |
|
Jag önskar hyra en mekplats eller del i garage i Göteborg med omnejd. Allt är av intresse förutom Hobbygaraget på Ringön (p.g.a. priset). Vänligen ring, maila eller pm:a om ni har något. 0708-459369 robinandersson80@hotmail.com Mvh Robin Andersson _________________ Robin Andersson Nissan 200sx s14a -98 |
||
|
Hej hopp,
Tänkte att ni kunde spana in denna länken. Den handlar, i allra högsta grad om det ni pratar om. Chalmers Motorklubb, som numer är öppen även för icke chalmerister, hålle precis på att fixa iordning i våra nya lokal som är centralt belägen i lyckholms gamla bryggerier. Kanske kunde detta vara något. Det kanske inte finns så många platser att hyra men det kommer finnas bokningsbara platser för veckomek. Kolla in det och kom och hälsa på oss på tisd. eller torsd. nästa vecka vid 7 tiden är vi där. https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Mvh Adam Ståleby _________________ adam ståleby |
||
Tjena Adam! När kommer Garaget att vara klart? Mvh Magnus _________________ Magnus Svensson PCSR #8811 | 993 räääser Badanka Edt |
||
|
Hallå mannar,
När garaget blir klart är helt upp till er som vill vara medlemmar. Vi i styrelsen har jobbat hårt för att kunna få en bra lokal till bra pris och grejjat med flytt så det enda vi väntar på nu är uppbackning från våra medlemmar så att det kan bli mekdugligt. Dessvärre är det semestertider och alla har kanske inte tid att komma. Men vi kommer att ha öppet tisdag samt torsdag denna veckan från kl 18:00. Ju fler som hjälper desto snabbare får vi meka. Mvh Adam Ståleby _________________ adam ståleby |
||
|
Är också på om det blir nånnting av allt, söker billig lokal där man får skruva, svetsa lite och småjobb.
0704-971304 Jag är vacker och snäll man i sina sämsta år
_________________ Per Erik Struve Lek: Miata MX-5 NB Bruks: XC60 Sommarbruks: Vectra OPC |
||
|
Nu är vi igång typ. http://cmk.chs.chalmers.se/ lyckholms gamla bryggerier. Bakom vägverket brevid saabs växellådsfabrik!!! Välkommen
_________________ adam ståleby |
||
Roligt att höra att ni nu är igång Adam! Jag valde som sagt att stanna kvar i mitt nuvarande garage för tillfället. Vi får se om man flyttar på sig i framtiden. _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||
![]() |
SÄLJES
|
2506 besök totalt |