Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
2006-07-26 Kinnekulle bankörning för alla - heldag!!!
<<   1, 2, 3, 4
8736 besök totalt
OscarA
Vara
Här sen Jul 2006

Gmail betecknar mailet från autostradale som skräppost och lägger det i skräppostmappen:(

Göteborg
Här sen Aug 2005

Re: Kompisköra från småland?

Kajman_S skrev:

Tjena!

Premiär för bilen på bana den 7/6 anderstorp. Jag hade med en kompis som aldrig kört bana som fick köra ganska mycket, det var därför förbisläppningarna inte fungerade riktigt, han koncentrerade sig för mycket på att titta rakt fram.

Bilen fick åka till Porschecenter i borås efter den 28:e. Högt varvtal och mycket G kraft gjorde att något slags membran i motorn pajja och släppte in olja, men jag slapp motorbyte:) dock blir man väldigt förvånad att något sådant kunde hända!

Det är ett par saker till som ska ses över efter semestern, men dom säger att den är fit for Kinnekulle imorgon!

Syns imorgon!!??

Filip

Hej!

Jodå vi ses i morgon!! Jag är rätt ny på detta också.. men tänkte att jag skulle köra i medelsnabba gruppen.

Skönt att det inte var värre med bilen din. Och att de lagar det på garanti!

Jo det tog ett par varv innan jag blev förbisläppt på Anderstorp den 7/6. Det är ju lite svårt att köra om på rakan med en bil som har 100hk mindre

En kompis ska med och köra med sin Porsche 911 -72 banracebil för första gången på bana! Det ska bli kul att höra hur den kändes. Den är silvrig och så står det 911 på sidan. Svart ankstjärt. Kolla hans sida:
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=29425&highlight=

Jon80 skrev:
Snabbfråga dock, hoppas det är okay att byta grupp under dagen? Tänker nämligen starta i absolut långsammaste gruppen, så får vi se vart det tar vägen. Andra banträffen för mig, så lika bra att börja lungt.

Hoppas kunna byta ifall det skulle behövas. En polare lär nog dra några varv med min bil. Och han har aldrig kört bana förut.

Citera
Jon80
Degerfors
Här sen Jul 2005

Re: Kompisköra från småland?

Nisse977 skrev:

Jon80 skrev:
Snabbfråga dock, hoppas det är okay att byta grupp under dagen? Tänker nämligen starta i absolut långsammaste gruppen, så får vi se vart det tar vägen. Andra banträffen för mig, så lika bra att börja lungt.

Hoppas kunna byta ifall det skulle behövas. En polare lär nog dra några varv med min bil. Och han har aldrig kört bana förut.

Låter fint det. Men vågar du verkligen låna ut bilen.. vid min första bankörning provade min lillebror vid ett pass.. Han snurrade under bron.. var lite väl spännande Men det gick ju bra, men säkrast är att inte låna ut bilen

www.waspracing.se | www.jerd.se
Citera
Tommy.S
Göteborg
Här sen Apr 2006

Jag dyker upp med min M Coupe.
Första gången med den på bana så det blir väl också lugn grupp till att börja med.

M3 -87 2,4L Köhler
Citera
kraft
Stockholm
Här sen Feb 2003

Snart dax att gå upp, ska bli kul imorgon.
Ses där, godnatt

Tidigare: EVO IX
Tidigare: S2000 turbo
Citera
Flute
Skövde
Här sen Nov 2005

Jag var där och kollade många körde riktigt bra, kul med många fina bilar.

Det var en silvrig Bmw e36 med plastrutor som gick grymt bra. Det såg ut som om den hade en kamera monterad, finns den filmen att ladda ner någonstans?

2006-07-26 Kinnekulle bankörning för alla - heldag!!!
<<   1, 2, 3, 4
8736 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande