Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 8736 besök totalt |
Re: Kompisköra från småland?
Hej! Jodå vi ses i morgon!! Jag är rätt ny på detta också.. men tänkte att jag skulle köra i medelsnabba gruppen. Skönt att det inte var värre med bilen din. Och att de lagar det på garanti! Jo det tog ett par varv innan jag blev förbisläppt på Anderstorp den 7/6. Det är ju lite svårt att köra om på rakan med en bil som har 100hk mindre ![]() En kompis ska med och köra med sin Porsche 911 -72 banracebil för första gången på bana! Det ska bli kul att höra hur den kändes. Den är silvrig och så står det 911 på sidan. Svart ankstjärt. Kolla hans sida: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php
Hoppas kunna byta ifall det skulle behövas. En polare lär nog dra några varv med min bil. Och han har aldrig kört bana förut. ![]() _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||||
Re: Kompisköra från småland?
Låter fint det. Men vågar du verkligen låna ut bilen.. vid min första bankörning provade min lillebror vid ett pass.. Han snurrade under bron.. var lite väl spännande ![]() ![]() |
||||
Jag var där och kollade många körde riktigt bra, kul med många fina bilar.
Det var en silvrig Bmw e36 med plastrutor som gick grymt bra. Det såg ut som om den hade en kamera monterad, finns den filmen att ladda ner någonstans? _________________ Erik Flöjt |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 8736 besök totalt |