| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: [sålt] Delar manta A, Sachs 618-tryckplatta, rover v8
|
2197 besök totalt |
|
S: Delar manta A, Sachs 618-tryckplatta, rover v8-delar Allt sålt. (uppdaterad annons) Jag ska avveckla mitt Opel Manta A v8-projekt (pga att bilen är väl rostig i botten och att studier på annan ort inte ger nog tid att färdigställa bygget ( )).
Utöver motordelarna har jag en mer eller mindre komplett Manta A, bärande delar är dåliga, bakluckan mos, taket förstört av rost. Hör av er för info om detaljer så kollar jag om de finns och dess skick. Detaljer och bilder: http://lek.holy.se/v8annons/ Priser på lösa delar: Sprängkåpa, svänghjul och koppling För 265:a på rovermotor. Inkl kopplingsgaffel, urtrampningslager, tryckplatta och lamell. Kopplingsdelarna är helt nya, Egentligen till en bmw 325. Svänghjulet lättat, ny anläggningsyta för lammelen framsvarvad. 8kg. Svänghjulet saknar styrpinnar och balansering. Styrpinnar kan ordnas. 3000:- Förstärkt tryckplatta, Sachs Motorsport "618". BMW 325. (se tex http://www.kgtrimning.com/). Ny i kartong. 1800:- Std fräsh koppling och svänghjul till Range Rover. 500:-? Headers Headers 4-1, byggda för rover v8 i äldre Opel rekord. Flänsar och kollektorer är ju bra att bygga från om man skulle bygga nya. 400:- Personbils-rover v8 i delar Priside (förhandlingsbart, kom med bud om det känns orimligt) Toppar(med ventiler och stödstänger): 500:- Vev: 500:- kolvar och stakar: 500:- Generator, startmotor, remhjul, motorfästen: 500:- Packningssats Div packningar, "sotningssats", eller liknande, inkl toppackningar. Följer med isärplockade motorn oven. Mantadelar: Sålt eller inte till salu: Vänster framskärm Vänster dörr Torkararmar Höger bakre sidoruta Hjulupphängningar och hjul Pris-exempel: Dörrar: 500:- st Framskärmar: 400:- st Huv: 300:- Bakljus 250:- st, 750:- för alla. Grejerna finns i Jakobsberg i Stockholm, kan tas med till linköping eller lämnas i närheten av e4 därimellan då och då. mail: markus (punkt) alind (at) telia (punkt) com 070 665 88 22 _________________ Markus Ålind |
||
|
home.se-adressen som stod i annonsen tidigare verkar inte fungera, inga mail kommer fram till home-adresen (för tillfället). Har någon skickat mail dit kan ni skicka om de till teliaadressen i stället.
_________________ Markus Ålind |
||
|
Re: S: Rover v8 inkl anpassad getrag 265 + mantadelar.
Tjenare igen du har PM. _________________ Jocke Hellqvist. |
||
![]() |
SÄLJES
|
2197 besök totalt |