Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Bilder o videos
Videolänk: Brorsan kör rallycross på Sturup, Mazda RX-7.
1392 besök totalt
combat
Göteborg/Partille
Här sen Nov 2003

Trådstartare

Måste bara dela med er utav detta urgamla finkulturella verk. Filmen är inspelad med en gammaldags icke digital videokamera på 1800-talet, förlåt menade någon gång i början på nittiotalet. Jag har haft VHS-kasetten i måååånga år och nu har jag tagit mig i kragen och skaffat den utrustning som behövs för att kunna få in filmen i datorn. Ber om ursäkt för den dåliga kvalite'n men filmen är gammal och jag har inte riktigt satt mig in i hur jag kan optimera det hela om det nu går?

Som sagt, tidigt nittiotal och brorsan kör en egenhändigt byggd Mazda RX-7 rallycrossbil, att bilen inte vill svänga runt i kurvorna har tydligen att göra med att framdäcken var gamla och i uselt skick, fast han vann ju heatet ändå.

Kuriosa info, bilen köptes rejält kvaddad och farsan som är plåtslagare fick slita för att rikta upp den. Bilen ska vad jag hört tillhört en mycket känd teveprofil som kvaddade den på fyllan, namnet behåller jag för mig själv!
Klicka här för att se video!

Citera
Nikel
Uddevalla
Här sen Aug 2005

verkar som den har dubbelt med effekt mot dom andra bilarna.. bara flyger iväg på rakan o lämnar dom andra efter.. tufft

Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004

J*******klar vad den går!
Enda anledningen till att han klarar vinst verkar vara ett sjukt effektövertag!!

MexBeetle -90 1600cc
Citera
Bilder o videos
1392 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande