| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
407 RIP
|
3 besök senaste veckan (1262 totalt) |
|
407 RIP
Kanske inte banåkabil, men jag känner mig lite eländig och vill ha sympatiserande meddelanden. Tjejen drog i tisdags o igår brann min bil upp... Bilen har (hade) gått 10700 mil och var inköpt den sista maj 2005 Tjejen var inhandlad 2003 okänt antal mil... (Inte hon på bilden!)
|
||||
|
|
||||
okänd brandorsak. Den har varit ett problembarn sen början, varit på verkstad säkert 30 gånger för motorproblem. Helt otroligt, man har väl inte hämtat sig riktigt från allt tror jag... *edit* Den stod alltså parkerad med avstängd motor när branden började. |
||||
|
Re: 407 RIP
obehagligt! Men om du försöker se det från de ljusa sidan så slipper du ju ha någon som lägger sig i vad du ska ha för ny bil..
hoppas att det inte är för tidigt att skoja om, isf ursäkta.
_________________ Mvh / Daniel Ene |
||||
|
Re: 407 RIP
Det e lugnt, orkar inte lägga ner sån energi på bruden. Mer förbannad över att bilen kunne börja brinna....
|
||||
Inget kul det där... Men då får väl försöka tänka på att det bara kan bli bättre nu! Du träffar säkert en tjej som du har roligare ihop med och som då uppskattar förhållandet, och därför stannar kvar! och så får du säkert en annan bil som inte behöver vara på verkstan hela tiden... _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||||
![]() |
Bilder o videos
407 RIP
|
3 besök senaste veckan (1262 totalt) |