| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Mazda 2.5L V6
|
1515 besök totalt |
|
Mazda 2.5L V6
Jag har fått höra så mycket positivt om ljudet från min "lilla" 2.5L V6:a. Nu är extraktorgrenrör och rostfritt 2.25" avgassystem monterat. Enjoy!
1:an till 4:an (4,59MB) 2:an till 4:an (3,24MB) Kodade med XviD _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
|
Det låter ju förjävla gött Marcus!!!!!!!!!!!!!
Nu längtar jag ju inte alls efter att få hem mitt beställda extractorgrenrör
Jag och en kompis var ute med min Beeemer och körde lite i tunnlarna i Göteborg en kväll... Det lät riktigt riktigt gött!! Undrar hur det låter med extractorn och dubbelt 2tums rostfritt system sen!!!!!?
_________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
|
KLDE eller KLZE? Ser ut som du kör en MX3 och den hade väl bara 1.6L / 1.8L motor oginal?
Har du ingen katt på avgassystemet eller? Hur är den moddad? Min är ganska ombyggt men riktigt sådär låter den inte. Mvh Jonas _________________ Markus Karlsson |
|
Klicka på bilen-knappen under mitt inlägg så kommer du till min projekttråd. Där står allt. Eller går du till min hemsida.
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
|
Det där ljudet känner jag nog igen. Kan det vara så att du har varit på samma banmöte som mig någon gång. Kanske OSC/GTI klubben på gelleråsen förra året ?
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
![]() |
Bilder o videos
Mazda 2.5L V6
|
1515 besök totalt |