Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2661 besök totalt |
Re: Lennart Jarmyr
Ja, det var nog lite fel att skylla på whiskyn, för som du påpekade så var det lite för tidigt för att det skulle vara whiskyns fel. ![]() Det lutar nog mer åt det du nämnde att det har med åldern att göra. ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
Nu är Nuvolaritråden uppdaterad med bilder - vackra sådana.
om Audi bygger denna bil så...ja, då ryker många ägodelar i lägenheten och banken får sig ett besök av en desperat låneansökan. ![]() ![]() http://www.rs6.com/forum/showthread. |
||||
Jag hittade någon länk för ett par veckor sedan men dum som jag var så glömde jag att spara den och nu kommer jag varken ihåg vart jag hittade länken eller vad adressen vad ![]() ![]() |
||||
Det finns den officiella siten med Liveställningen på http://www.lemans.org/2003/24auto/pages/classements_gb.shtml |
||||
Det är den bittra sanningen är jag rädd... ...men Lill-Lövis är fortfarande kvar i tävlingen! _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Lill-Lövis trea och Rosenblad bröt. Dagens kommentar kom från Eje Elgh under F1-loppet i Montreal apropå Lill-Lövis tredjeplats: Han har hållit på alldeles för länge...
![]() ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Är det så kul när som det heter "VW har bestämt att Bently ska vinna"...
Går dom inte sönder så ..... Dom har dessutom splittat teamet som vunnit dom senaste åren för att dom inte "ska kunna vinna igen".. inte alla på en gång i alla fall.... Man börjar fundera på om det här med prototypbilar verkligen är nåt att hålla fast vid... tänk att få se lite snabbare 550 mm istället.. // magnus PS. Mazda är enda japanska märket som vunnit.. givetvis med wankel som drivkälla... _________________ Magnus Berglund Mazda Rx7 1981 Rx5 1977 Wankel? Yes! ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2661 besök totalt |