Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Cart LIVE
799 besök totalt
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

Trådstartare
Cart LIVE

Eurosport har ändrat sig och kör CART LIVE istället för i eftersändning som dom hade tänkt sig först.... thumbs up för det beslutet....

Suveränt med LIVE tidtagningen osså kör jag med Amerikanska kommentatorerna med över LIVERadion (iofs mest för att jag bara kommer åt tyska eurosport )

Tracy verkar verkligen ha fått fart i år thumbs up

Sörpan
Slåtte
Här sen Nov 2002

Behållningen av loppet var som vanligt kameran placerad inuti Tracys hjälm. Jag zappade mellan CART och IRL, tyvärr var väl inget av loppen någon höjdare...

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Mycket kökörning tyvärr men Laguna är ju en SÅ cool bana! och alla dessa kameror på bilar o i hjälmar (och i backspeglarna riktade in mot föraren på F1'orna!) är ju skitkul thumbs up thumbs up

Täby
Här sen Feb 2003

Angående kameror så såg jag att de hade kamera på hjlmen i speedway också - kul vinkel. I motocross är det riktigt kul att se, ser helt vansinnigt ut, för att inte tala om roadracing. Kameravinklar gör mycket. thumbs up

#24, #64, #88
Citera
JohanR
Jönköping
Här sen Dec 2002

Jag är normalt inte så road av IRL, det känns lie EPA med ljud som påminner om JTCC thumbs down . Men det här loppet var riktigt bra, Vadhannuheter med den gula bilen och kass Cheva motor låg och körde om alla på UTsidan. Fick soppatorsk och fick börja om igen. Kom upp sej igen, nåt annat krångel. Körde upp sej och slutade femma. Utan krånglet hade han väl gått i mål ett varv före alla andra

Jobbig helg, Le Mans, F1, CART, IRL och sen lite rallykross

JohanR

Slåtte
Här sen Nov 2002

JohanR skrev:
Jag är normalt inte så road av IRL, det känns lie EPA med ljud som påminner om JTCC thumbs down . Men det här loppet var riktigt bra, Vadhannuheter med den gula bilen och kass Cheva motor låg och körde om alla på UTsidan. Fick soppatorsk och fick börja om igen. Kom upp sej igen, nåt annat krångel. Körde upp sej och slutade femma. Utan krånglet hade han väl gått i mål ett varv före alla andra

Jobbig helg, Le Mans, F1, CART, IRL och sen lite rallykross

JohanR

Du tänker på Sam Hornish Jr, mästare i IRL de två senaste åren. Jo, han var faktiskt loppets behållning.

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Citera
Allmänt banåkaforum
Cart LIVE
799 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande