Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Skruva banåkabil
![]() |
1214 besök totalt |
Tyda elschemma (Edit)
Jag har har/haft en rejäl kabelbrand ![]() Det handlar om 3 kablar på Coolant Fan Resistors(höger en bit ner på sidan) jag har fått dit den röd blå och den i mitten men den är vit ![]() Den svart röda är 3 delad på fläkten och jag vet att två ska till instrumentpanelen men den 3 vet jag ej, har alltså inget kvar mer en 2 cm från fläkten och har inget minne av att den går till CFP:n http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Aud och ja den ska ut på bana om jag får liv i den ![]() ![]() /Jonne C Audi 100 T _________________ Jonne Carlsson Fiesta Xr2 113hk Audi 100 2,2 TURBO Racebil 342hk Audi 100 2,2 Quattro Avant 139hk Mitsubishi Galant V6 163hk |
Någon
![]() Jag vill helst ha hjälp innan jag börjar med dem, vill inte koppla fel, vara tillbaka där jag började ![]() _________________ Jonne Carlsson Fiesta Xr2 113hk Audi 100 2,2 TURBO Racebil 342hk Audi 100 2,2 Quattro Avant 139hk Mitsubishi Galant V6 163hk |
Då får du ett officiellt pm om att du ska läsa texten som står i inläggsrutan noga, Innan du postar frågor på skruva
![]() ![]() Mvh Forum- ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
![]() |
Skruva banåkabil
![]() |
1214 besök totalt |