| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW fälgar i forged Alu från KinesisMotorsport
|
987 besök totalt |
|
Nu säljs dessa för svenska marknaden nästan unika fälgar från Kinesis Motorsport. De är importerade från USA 2004. Listpris då var ca 74000 kr för alla 4 fälgarna. Nu har jag kört ett tag på dem och de har varit helt underbara att köra på både på gatan och på bana. Fram har jag kört med Michelin 235/35/19 på 9" bredd och ETn fungerar perfekt på en M3 E46. Bak har jag kört 265/30/19" och det har åxå fungerat perfekt. Nu skall jag byta upp mig då det är lite för smal dimension att köra med och jag måste ladda på med mer gummi
Jag säljer dem med bra begagnade däck på som håller några rundor på bana samt landsvägskörning. Fälgarna är i forged alu (forged of 6061-T6 aircraft quality aluminum) Vikten är jag osäker på just nu när jag skriver annonsen men den kommer in här snarast. De är i vilket fall mkt lätta. Priset nu för dessa 4 kompletta hjul är, 30000 kr eller högstbjudande. Utan däck 25000 kr. Bilder från tillverkaren Bilder från numera Europeiska agenten Ps Två kungar har dessutom kört dessa fälgar på bana, kungen av STCC samt den "riktige" kungen Ds
|
|
SÅLDA!!!
Fälgarna är sålda. Kan nu erbjuda bra pris på BBS Challangefälgar inkl Michelindäck. |
![]() |
SÄLJES
|
987 besök totalt |