| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Tiff jämför McLaren F1 och Ferrari Enzo
|
2289 besök totalt |
|
http://www.dpccars.com/car-movies/07 "This car is going to get me into trouble"
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||
|
Åh! Enzo är inte fel... men får man välja så...
McLaren, McLaren, McLaren, McLaren, McLaren, McLaren, McLaren, McLaren!!!!!!! En McLaren tävlingsbil som är konverterad för gatan, KAN DET BLI BÄTTRE???
:woot:
_________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||||||||
|
Ja vad var det han sa.... skulle den servas var 3000mile... är det inte ca500mil... Och 30000pund kunde servicen kosta. 450000kr
Då hade jag gjort som vanligt... Gör servicen själv.. Och spara en slant!
_________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||||||||
Jag tyckte att han sa 6000mile!! Så det är ju iaf dubbelt så långt... Tusenmilaservice för en halv mille är ju inte så farligt...
_________________ André Engdahl |
||||||||
|
||||||||
|
Härligt inslag, tack för länken.
Hade nog tagit McLaren eftersom man då slipper välja om man ska ha en brunett eller blondin bredvid sig, det ryms ju en av varje.
|
||||||||
Inte just i den där, på högersidan är det väl en massa annan bråte än en stol...
Är det en LM eller en GTR? _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||
Nu tycker jag att du är lite gnällig... Det kostar ju att ligga på topp!! Två såna servicar är mer än vad jag har betalat för mitt hus...
||||||||
|
_________________ Daniel Runn Mappad för E85 - Twin TURBO Project Started... Black Pontiac Trans Am WS.7 www.ws7.se |
||||||||
Är inte en gallon 4,5 liter??
Då borde det bli nästan 5 liter milen......
|
||||||||
3.79l är en gallon. 6miles är 9.65km så det blir ca 3.9liter milen som den dricker, det är ju en del!
||||||||
En US gallon är 3.79 liter, en UK gallon 4.55 liter. 4.7 liter milen är det alltså som gäller i McLaren-fallet.
_________________ André Voss Banvagn: 205 GTi 1.9 -90 Barnvagn: Avensis 2.4 kombi -06 |
||||||||
|
var ju mer stånk och stön i detta klipp än i en tyskdubbad porr-rulle...
... men så visade ju klippet hårdporr på hög nivå :woot:
|
||||||||
![]() |
Bilder o videos
|
2289 besök totalt |