| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Opel Speedster -01
|
7876 besök totalt |
Well said. Fru Kallerman tjatar på mig hela tiden att köpa den. Hon tycker den är så fin. Får jag jobb i Sverige köper jag den bums. Då kan min fru och barn åka i den, och jag kör Westfielden. Familjeutflykt runt om på sveriges räserbanor - låter som en dröm kanske kan man övertala henne att köra nån enstaka konbana också.
_________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||||
Go on, you know you want to! _________________ Björn Larsson Life's to short for shortfillers. Lotus 7S1 -59 Lotus Elite -60 BMW E30 Baur TC2 -85 Sportscar F1000 van Diemen RF75 MG Midget -61 |
||||
om Fru Kallerman promt vill köpa sportbil, varför säga emot? Är det inte orättvist att du har en men inte hon? Borde vi inte vara på väg mot ett jämställt samhälle? va? VA?
_________________ Björn Larsson Life's to short for shortfillers. Lotus 7S1 -59 Lotus Elite -60 BMW E30 Baur TC2 -85 Sportscar F1000 van Diemen RF75 MG Midget -61 |
||||
|
Re: Fler frågor.
Hehe, brevlådan ligger långt från huset...
(Hör av dig när du är på ön nästa gång, så får vi se om vi är där samtidigt) Ursäkta urspårningen...
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
|
Klockan är nu 02:12 och bilen har hittat till sitt nya hem
Husse är dock lite trött efter att ha varit igång sedan 07:00 igår morse... Biltråd kommer, dock inte i natt
Edit: Ny avatar kommer så snart jag hunnit ta lite egna bilder på bilen. Blir nog tillfälle till det i helgen hoppas jag. _________________ Stefan Axelsson Jaguar F-Type V6S -13, Mini Cooper S -20 |
||||
|
Jag har sett TRo 997 ett par gånger mellan Rydebäck & Helsingborg nu så jag kan intyga att bilen används på det sätt som avses.
_________________ Björn Larsson Life's to short for shortfillers. Lotus 7S1 -59 Lotus Elite -60 BMW E30 Baur TC2 -85 Sportscar F1000 van Diemen RF75 MG Midget -61 |
||||
![]() |
SÄLJES
S: Opel Speedster -01
|
7876 besök totalt |