Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
2026 besök totalt |
Ännu fler bilder från påsken på ringen
Så där ja... Nu har jag äntligen fått tummen ur och lagt upp (nästan) alla bilder från påsken. http://www.dauner.se/images/ns_easte ![]() _________________ Anders Dauner |
||||
|
||||
Jag blir lite ledsen när jag ser baklyktor som dom här:
![]() ![]() Damen ser lite arg ut, du fick inte fly efter att du tog bilden? ![]() ![]() Udda bilar, observera att det är en touring till vänster: ![]() ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Är det här Jon Reeves Atom-bygge som hunnit bli klart?!? ![]() Det skrevs en del om det på Ringers-listan förra året, men nu har jag inte sett något om det! Iofs hinner jag inte läsa allt som skrivs där... ![]() ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
![]() Kan detta ha varit samma SE som vi såg därnere? Han kom körande på vägen genom Nürburg, vi fick syn på den precis när vi stod vid BMW`s testcenter, vi hoppade genast in i våran bil och körde efter och plåtade från bilen så gott det gick, tills SE`n vek av vid gp-slingans parkering. Typiskt nog så trasslade sig filmen i min kamera just då ![]() ![]() _________________ /// Mvh Ferenc Papp ![]() |
||||
SE'n har ju en utskjutande platt "läpp" underst på frontspoilern. Det saknar bilen med rött på kofångaren. Den är heller inte tyskregistrerad, vilket den smällda bilen verkar vara. Den kan vara en SE men jag är inte hundra. ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Dessutom hade den jag plåtade störtbåge... _________________ /Arne Lindgren |
||||
Men jag läser allt! ![]() John har försvunnit från jordens yta eller åtminstone från Ringers. Synd han var trevlig - och hans flickvän var ![]() ![]() Jag tror inte han har fått klart sin bil men bilden är väl en Atom tror jag. _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||
Jag kommer aldrig att glömma när han ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tjejen hade han också med sig! ![]() ![]() Han kom givetvis sent pga snöstormen och hann väl bara ta en ![]() ![]() Men vad gör man inte för att få vara med på en ringersträff hos dig! ![]() Den var fö förbannat trevlig!!! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Fel framskärmar också! ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
![]() _________________ Anders Dauner |
||||
Jo, det är en Ariel Atom (eller vad den nu heter). Huruvida den gick bra vet jag inte, men det måste vara en otrolig känsla att köra. Öppnare än så kan man väl knappast åka på fyra hjul. _________________ Anders Dauner |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
2026 besök totalt |