| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: 2dr e30 chassie (320i -86)
|
729 besök totalt |
|
Har ett chassie till övers om någon vill bygga banåka bil på en 2dr e30. den kommer finnas kvar någon vecka eller två sen skrotar jag den... ganska mycket meck för att få den körklar. det finns även 2st små rosthål i passagerargolvet, dom är dock tätade med kemisk metall.. (snabbfix just för att besiktningen inte skulle klaga..) *SI kortet är dött i instrumentclustret.. försökte tattar fixa det inför besiktningen, med två vanliga NiMH batterier.. men mätarna visar fel... därav att ja inte kunnat ställa tändningen..) *stötdämpare runt om *renovering av bromsar runt om, ska du åka bana skulle ett par skivbromsar bak ifrån 323/325 vara vettigt... *bussningar runt om *yttre styrstag på högersidan. (109kr på biltema..) *motor : grenröret bråkar med mig, tändinställning, soppa inställning via LMM'en (även att toppen kan behöva planas dock osäkert.) *står på vinterdäck, avställd och obesiktad sen nov. -05 *lite färg här och där. *läckande värmepaket (detta va droppen...pissade vatten under bilen precis när den va nästan klar för besiktning.. sen tog jag bort alla åka lite fort prylar..bromsar och coilovers mm.) det som är bra.. lr bra och bra... dugligt iaf.. *alla lampor runt om funkar (utom sidomarkering på vänster sida, lampa saknas..) *sitter slitna sportstolar i *rensad på mattor och annat som väger bly (utom asfaltsmattorna, dom har ja inte tagit bort, projektet dog innan ja han börja... chassiet har gått ca 25000mil.. som sagt max 2veckor sen skrotar ja den istället och säljer det som går att sälja.. 1500:- eller bud? måste hämtas med släp eller lastbil... (eller ja.. dit med ett styrstag.. Och dra åt grenröret.. så går den ju att köra.. men står på sunkdäck..) Björn Strömberg 0737 545 375 _________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
![]() |
SÄLJES
|
729 besök totalt |