Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
H: Garage/Vinterförvaring/mekgarage Linköping
1, 2   >>
7670 besök totalt
Bear G
Stockholm
Här sen Apr 2006

Trådstartare

Är ute efter ett alternativ till min nuvarande flerbils-garage-plats (varmgarage) inför vintern.

Värme är ett krav!

Kan gärna gå ihop med fler om detta.

max 1000kr/mån.

Jag tänkte ställa min bil där över vintern och eventuellt skruva litegrann (om inte annat på förmodad vinterbil, som alldeles säkert kommer behöva lite ).

Hör av er till bjorn.gronesjo@gmail.com eller skriv i tråden, nu är det dags att ta tag i det här!

Skänninge
Här sen Maj 2003

Citera
Bear G
Stockholm
Här sen Apr 2006

Trådstartare
Tack, ringde precis. Det finns inte kvar.

Fler idéer?

Stockholm
Här sen Apr 2006

Trådstartare
Har hittat några garage på objektvision, de kostar mer än 1000kr/mån så om någon vill vara med och dela så vore det kalas.

Garagen ligger i industriområdena runt centrum (tornby, flygplatsen, hackefors (nära banan ju!)).

49kvm i tornby, 500kr/kvm/år (2st garage 49kvm vardera, låter mekvänligt)
41kvm vid flygplatsen, ~1500kr/mån (botryggs förvaring)
90kvm hackefors (130 inr 2:a vån) ~400kr/kvm/år (var uppe i någon annan tråd, ev. ej tillgängligt för bilmekande)

åtvidaberg
Här sen Maj 2005

Björn Grönesjö skrev:
Har hittat några garage på objektvision, de kostar mer än 1000kr/mån så om någon vill vara med och dela så vore det kalas.

Garagen ligger i industriområdena runt centrum (tornby, flygplatsen, hackefors (nära banan ju!)).

90kvm hackefors (130 inr 2:a vån) ~400kr/kvm/år (var uppe i någon annan tråd, ev. ej tillgängligt för bilmekande)
ja e gärna på !!

bmw 530D Touring -10
Citera
Yonaz
Linköping
Här sen Jul 2005

Jag kan också tänka mig att dela. nås säkrast på jonas@impreza.nu eller telefon 0706-76 15 84.

/J

Andreas Lidström
Mantorp
Här sen Nov 2002

Blir jag kvar i stan till hösten (Troligen så.) så är jag intresserad av oilika upplägg.

Bistec
Linköping
Här sen Jun 2004

Björn Grönesjö skrev:

Det i Hackefors går nog bra att använda som garage, det var mer riktig verkstadsverksamhet som inte var välkommen.

Ta det garaget och skaffa en bra kaffemaskin så kommer jag på många besök....

Racern:
Citera
Per Eriksson
Linköping
Här sen Jan 2004

Jag och Mr Extreme kan ha en lokal uppe på I4 på gång, sen är det en större lokal nere på Tornby som ett gäng ska prisförhandla om också, besked väntas om ca 1 vecka.

Stockholm
Här sen Apr 2006

Trådstartare
Per Eriksson skrev:
Jag och Mr Extreme kan ha en lokal uppe på I4 på gång, sen är det en större lokal nere på Tornby som ett gäng ska prisförhandla om också, besked väntas om ca 1 vecka.

Mata gärna på med lite mer information! Större lokal har fördelar (mindre pengar för "gemensamma" delar såsom toalett/fikarum etc).

Hur ser ni andra intresserade på saken? Vore ju kul om alla kunde bli nöjda nu när man ändå är igång

Linköping
Här sen Jul 2005

Priset styr givetvis som alltid.

Dock är jag beredd att betala lite extra för en lokal där "klubblokal-känslan" infinner sig.

Fikarum och WC skulle vara som en dröm

Klas NSX
Yngsjö
Här sen Nov 2002

Jag är intresserad att dela garaget om det är gångavstånd från city (typ Gränden) och det inte blir för många inblandade.

Linköping
Här sen Nov 2005

Som Per sa finns de lite på gång! Men oftast är det ju moms registrerade personer/företag de vill ha! uppe på i4 har 100% ett garage om ja vill ha.finns ett till ledigt ca 120kvm ca 3000 mån INK EL o VATTEN!.

Mantorp
Här sen Nov 2002

Extreme skrev:
Som Per sa finns de lite på gång! Men oftast är det ju moms registrerade personer/företag de vill ha! uppe på i4 har 100% ett garage om ja vill ha.finns ett till ledigt ca 120kvm ca 3000 mån INK EL o VATTEN!.

Mer info om hur detta ser ut och vetter, har du det eller vem pratar man med?

100%, är det ngn form av klubb eller lokaluthyrarnisse?

Bear G
Stockholm
Här sen Apr 2006

Trådstartare
Extreme skrev:

JESUS, det där var billigt!!!

Är det ink. moms, fastighetsskatt också? Eller enkelt uttryckt: Blir det 3kkr/mån för vanliga människor att betala in? Ink. el antar jag är ink. värme?

Var mer exakt på I4 ligger det (adress brukar eniro äta)?

Forserum (Jkpg)
Här sen Apr 2004

Jag är definitivt intresserad av en plats om det finns en över!

Stockholm
Här sen Apr 2006

Trådstartare
Så som jag ser på detta så är det lika bra att gå vidare på detta 120kvm garage.

120kvm borde man få in 5-6 bilar på om man ska meka litegrann, dvs 5-600kr/mån. Men det räcker med 2 st till för att jag ska skriva på.

Stockholm
Här sen Apr 2006

Trådstartare
Pratade lite med Fredrik (Extreme), här är resultat:
Det finns möjligtvis någon plats över i deras garage, sedan finns det ett till på 100-120 kvm.

Lokalen är tom med 5-6m i takhöjd.
Den ligger mellan polisen och berga (se karta, gröna lokaler).
Det är rivningskontrakt (förmodligen om 5 år).
Värme, el och vatten ingår.
De får ett förslagskontrakt imorgon.

Karta: http://kartor.eniro.se/query?&what=map&WGS84=15.62714540926192 . . . .

åtvidaberg
Här sen Maj 2005

Björn Grönesjö skrev:
Så som jag ser på detta så är det lika bra att gå vidare på detta 120kvm garage.

120kvm borde man få in 5-6 bilar på om man ska meka litegrann, dvs 5-600kr/mån. Men det räcker med 2 st till för att jag ska skriva på.
ja e på bara det e bra folk o dela med !

bmw 530D Touring -10
Citera
Per Eriksson
Linköping
Här sen Jan 2004

priset är som jag förstått utan moms.

Stockholm
Här sen Apr 2006

Trådstartare
Kunde inte hålla mig så jag åkte och tittade på garaget i fråga , efter lite funderande så har jag kommit fram till att det inte är vad jag söker . Passar säkert många bra, men jag står hellre kvar i nuvarande garage.

Lämnar gärna över numret till någon annan, men undviker att lägga ut det i detta inlägg.

Tog ett foto från bilen på hur det ser ut, var även inne och kikade lite (men glömde förstås telefonen i bilen och glömde bort att jag inte fotat inne i själva garagen ). Har inget program för att skala bilder så hämta den här http://snickel.net/garage.jpg

Det får plats 3 bilar på längden och 2 på bredden med lite svängutrymme så att man kan meka, en jag pratade med där uppe (som känner Jocke som känner er som tipsade (Per och Fredrik)) hade eventuellt 3 platser över, det numret har jag också och han finns även här "Bruse"? .

Förhoppningsvis blir några av er här glada, själv får jag leta vidare (fortsätter posta om jag hittar något intressant som är delbart).

1, 2   >>
7670 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande