Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
2006-09-10 superstage Emmaboda
1172 besök totalt
¤pia¤
Kalmar
Här sen Maj 2004

Trådstartare

En kompis till mig har hyrt Emmaboda Flygplats för superstage den 19 sep
Jag kopierar in hans inlägg ifrån tråden på STCS
http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=148903

Mr Dezent skrev:
Jag roddade tidigare i år ihop en heldag på Emmaboda Flygbana och Bilsports Superstage-bana för Toyota-klubbens räkning, vilket blev mer än lycket och gav mersmak för några av deltagarna.
Se min hemsida för lite bilder och resultat (länk i signaturen).
Ni kan även surfa in på www.toyotaclubsweden.com och gå in på Forumet/Träffar om Ni vill.

Nu har jag tänkt hyra banan på nytt, alltså ur ett helt eget privat initiativ och efterlyser därmed eventuella intresserade som vill köra Bilsports Superstage under en hel dag.
observera att detta är originalbanan på "hemmaplan" (Emmaboda), ingen look-a-like-bana.

Vet ej vilken helg det blir beroende på att jag ännu inte bokat något, men jag har lediga helger både i augusti och september att välja på just nu.
Sannolikt blir det i augusti, då jag misstänker att vädret är mer stabilt än framåt hösten.
Jag vill först få ihop 20 bilar, vilket är rätt lagom deltagarantal för en sådan här dag tillika det upplägg jag körde förra gången.

Den här gången hade jag tänkt öppna upp för alla märken, eftersom det kanske är svårt att få ihop 20 Toyotor en gång till (var iofs inga problem senast, men ändå ...), men eftersom jag måste kräva folk på förskottsbetalning för banhyran så väljer jag att enbart posta här, där åtminstone en stor del sannolikt vet vem jag är.
Förstår att det annars känns sisådär att betala till någon helt okänd person.

Banhyran är på 7.500 kronor.
Att dela på 20 bilar = 375 kr/bil.
Detta sker alltså helt till självkostnadspris och de 20 anmälda kommer ha banan under en hel dag helt för sig själva.
Inga övriga släpps ut på banan än de 20 föranmälda ekipagen, under ledning av mig.

Notera alltså att anmälan gäller bilen, inte förare, så vill ni skifta förare under dagen är det helt ok.
Redan innan jag postar detta inlägg är 8 bilar/ägare anmälda.

I första skede vill jag bara att Ni som eventuellt är intresserade skickar mig ett pm med namn och Ert telefonnummer.

Så snart jag har totalt 20 bilar så återkommer jag med ett datum och begär in förskottsbetalningarna, så i första hand gäller endast intresseanmälan.
Men räkna med någon helgdag i augusti eller senast september.

OBS! Vänligen skicka inte någon intressanmälan om Du verkligen inte är 100% seriös och intresserad! De som backar ur när det är dags för förskottsbetalning kommer endast att förstöra för alla andra!

När banan väl är bokad (görs när jag fått in alla betalningar) så är enda chansen till återbetalning om banträffen helt ställs in.
Avhopp, dåligt väder etc kommer tyvärr inte medge någon återbetalning.
Således är anmälan (så snart avgift är erlagd) bindande.

För närvarande finns 4 reservationsplatser lediga!

Anmälan per pm behandlas i turordning, allteftersom de inkommer.
Så erbjudandet gäller i första hand de först inkomna pm med korrekt kontaktinfo.

Frågor besvaras här i tråden eller så är Ni välkomna att ringa mig.
Intresseanmälan gäller dock endast via pm! Ej i tråden eller per telefon (för att avgöra turordningen på inkomna anmälningar)!

Mvh
Fredrik
070-201 16 76
(Slår Ni numret på Eniro etc så vet Ni även vart min postlåda bor, för er som är skeptiska till förskottsbetalning)

Idag var det fyra platser kvar

Citerar från idag

Mr Dezent skrev:

Totalt sett saknas 4 deltagare för att nå målet om 20 deltagare.

Tipsa vänner och bekanta!
Fyra personer till är allt som behövs!

OBS! Jag är på tjänsteresa och har ej tillgång till uppkoppling under denna tid annat än sporadiskt! Därför ber jag intresserade att ringa mig!
De fyra först inkomna samtalen säkrar en reservation och så snart pengarna finns på mitt konto räknas det som en fast anmälan.

Mvh
Fredrik
070-201 16 76

SAAB 900-94
Citera
Karl Birgander
Älvängen
Här sen Sep 2003

Jag ska svänga!
och förhoppningsvis hålla mig på det svarta.....

Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36
Citera
mäcen
Veddige, Halland
Här sen Apr 2004

Anmäld.

Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
Citera
Inför träffar
1172 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande