Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
2045 besök totalt |
2006-09-09 Club Alfa Romeo på Mantorp
Club Alfa Romeo har banträff på Mantorp 9/9. Åksugna, icke alfisti, är välkomna i mån av plats. Mer info http://www.alfaromeo.org/index.taf?_ Välkomna Fredrik _________________ Fredrik Malmberg |
||||||
Re: 2006-09-09 Club Alfa Romeo på Mantorp
Nåt fel på länken... ![]() _________________ Johan Berglund Mercedes SLK 55 AMG Porsche 944 N/A banbil Peugeot 205 Mi16 leksak |
||||||
När vet ni ifall det finns platser över, samt vad är kostnaden isf för körning? _________________ Yashar Maleky Borås M3 E46 |
||||||
Nytt länkförsök:
http://www.alfaromeo.org/index.taf?_ Info om avgifter etc finns på sidan som jag länkade till. Mvh Magnus _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||||
Fredrik M hänger inte så mycket här på Rejsa; så jag tar mig friheten att svara istället (om det skulle uppstå konflikt mellan vad Fredrik och jag säger; är det Fredriks ord som gäller): Vi (CAR) brukar orka med max. 100 bilar på Mantorp. I fredags var det 43 anmälda; så chansen att det blir platser över är mycket stor. _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||||
OK detta har iaf jag redan hittat, men jag blir inte klokare av det, där står inget om hur externa deltagare ska gå tillväga för att anmäla sig. Länken anmälan till banmöte verkar bara gälla CAR medlemmar eftersom man ska ange medlemsnummer, vad gäller för oss icke medlemmar ![]() _________________ Johan Berglund Mercedes SLK 55 AMG Porsche 944 N/A banbil Peugeot 205 Mi16 leksak |
||||||
Jag är tyvärr lite osäker på vad som gäller vid anmälan för er som inte är klubbmedlemmar. Skulle iofs tro att det funkar att anmäla som vanligt (fast utan medlemsnr). Bäst är om ni mailar direkt till Fredrik vid frågor, info och länk till hans email finns här: Banmöte Mantorp med Club Alfa Romeo Hoppas vi ses på Mantorp! ![]() _________________ Mats Forssén Alfa 156 GTA SW, glassätarbil Alfa 147 GTA, banåkarglassätarbilsprojekt |
||||||
Jag vill gärna anmäla mig och komma dit, men problemet är att man inte vet hur man ska anmäla sig som icke medlem, inte så kul att sätta in 750 spänn och åka till banan med bil och allt för att få nobben vid grinden om man anmält sig felaktigt. Länken går till ett låst forum så jag kommer inte vidare ![]() _________________ Johan Berglund Mercedes SLK 55 AMG Porsche 944 N/A banbil Peugeot 205 Mi16 leksak |
||||||
På Alfaromeo.org -> Banmöten -> Vem kan svara på frågor?
finns en mailadress till en Fredrik Malmberg som står som ansvarig för Mantorp och banmöten i allmänhet. Testa där! ![]() ![]() _________________ Karl Birgander ![]() Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||||
![]() Såg att du löst problemet själv men lägger in den informationen/länken här också ifall andra undrar. Hur anmäla sig till Mantorp 9/9 som icke medlem? Den 30/8 är det 76 anmälda så det finns plats för fler! ![]() _________________ Mats Forssén Alfa 156 GTA SW, glassätarbil Alfa 147 GTA, banåkarglassätarbilsprojekt |
||||||
oops, man skulle kanske ha kollat här lite oftare, glömde visst bort det, ber om ursäkt
![]() Har fått en hel del anmälningar från icke-alfa åkare så jag förmodar att budskapet om hur man anmäler sig gick fram. Vi börjar nu närma oss 90 anmälningar och eftersom jag vet att det kommer att dyka upp ett antal oanmälda Alfaklubbsmedlemmar så sätter vi stopp nu för icke-medlemmar. Ni som har mailat mig och sagt att ni kommer eller redan har betalt är naturligtvis välkomna men inga nya anmälningar nu tyvärr. /Fredrik _________________ Fredrik Malmberg |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
2045 besök totalt |