Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
1, 2 >> 8250 besök totalt |
2006-08-19 Porsche Club Sverige, Gelleråsen (bilder)
Jag och Viktor Hjelmqvist var och fotograferade lite idag på Porsche Club Sveriges banträff på Gelleråsen. Några bilder: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Fler bilder hittar ni här: http://gellerasenfoto.se/galleri/ind Det kommer upp mer bilder imorgon, säger till här i tråden när de är uppladdade ![]() Mvh oscar & Viktor |
||||||||
Re: 2006-08-19 Porsche Club Sverige, Gelleråsen (bilder)
Snygga bilder! (undrar varför min bil endast blev depå-fotad... ![]() Tack alla hjälpsamma (Kalle och Niklas särskilt) för att reda upp saker och ting med "lilla blås's" haveri! Får väl "domen" av Levin i nästa vecka... / Kristoffer _________________ Kristoffer Böök |
||||||||
Tack Kristoffer! Vi har inte hunnit gå igenom alla de 1300 bilderna ännu, förhoppningsvis finns din "Lilla Blå" även bland bilderna från banan! Vilka tider körde du? Tyvärr var det inte tillåtet att gå till fotoplatserna som ligger på andra sidan raksträckan, så det blev många bilder från samma vinklar och mer depåfotografering än vanligt.... oscar |
||||||||
Körde bara första R2-passet, sedan åskådare och "hang-around" bland alla fina bilar och trevliga människor... _________________ Kristoffer Böök |
||||||||
Snygg bild ni fått till på min CS!
http://gellerasenfoto.se/galleri/ind Har ni fler bilder så vill jag gärna se dem. Hur mycket kostar en förstoring? _________________ Mvh Roger Alexandersson Porsche 911 Club Sport |
||||||||
Här är en bild på en silverfärgad BMW. Tyvärr i amatör kvalitet. observera att alla bilar är beskurna ![]() Bosse ![]() _________________ Bo Japlin ![]() 968CS M030 Grand Prix white |
||||||||
Här kommer några fler bilder på din fina Porsche ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vi skickar ett PM senare med info angående förstoring! ![]()
Hej! Vi skickar ett PM i eftermiddag med lite mer information ![]()
Här kommer lite bilder på din fina BMW M3! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Är detta din Porsche? ![]() ![]() Mvh oscar & Viktor |
||||||||
Får ta och tacka alla som beställt förstoringar eller har köpt bilder från oss!
Mvh Viktor Hjelmqvist och oscar odenå |
||||||||
Några till!
![]() ![]() ![]() ![]() Mvh Viktor & oscar |
||||||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
1, 2 >> 8250 besök totalt |