Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 8252 besök totalt |
Titta jag var också med min 928:a, den ser renare ut på bild än den var i verkligheten
![]() Nåväl, jag hade kul mycket körning, lite roligare att köra när man inte hade ett vägbygge vid Ejes som förra gången. Staffo hoppas att det inte blir allt för dyrt med att få ordning på bilen. _________________ Rehan Mirza |
||
Dyrt, jojomensan men pengar har ju aldrig varit ett problem.... öh, nu sitter jag och ljuger igen... Landar på ca 40'+ moms men då "får" jag en ny koppling och en ny packbox på utgående axel, förutom en bättre beg vxllåda. (haft lite lite RMS oljedropp) Kopplingen var sliten ner på nitarna så det var hög tid (10.500 mil). 3:ans drev hade ledsnat efter min ursnabba och oprecisa växling mellan 2:an till 3:an, tror jag. Hursom, bilen ska skruvas ihop seriöst (Levin Racing) för att sedan avyttras. Törs inte banköra mer med "lilla blå". Har en köpare, om allt går som det är tänkt. ![]() Tror jag anar GT3 CS i horisonten !!! ![]() _________________ Kristoffer Böök |
||
Har en flygbiljett 3 okt till Tyskland bokad och om allt stämmer åker jag norrut i denna! ![]() http://www.mobile.de/SIDHc6A.aIcxUwDjjtSBwqjNg-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ1159095955A8LsearchPublicD1100CCarX-t-vctpLtt~BmPA1A1B20B26%81%5B-t-vCaMiMkMOQuSeUnVb_X_Y_x_yso~BSRA6D1100A3E20100Mgt3%FF%A0clubsportBGNCPKWA0HinPublicA2A0A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sprache=8&sr_qual=GN&top=13&id=11111111226033654& Får se om jag hinner få reg.besiktning och så klart innan vintern. _________________ Kristoffer Böök |
||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 8252 besök totalt |