Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2006-08-19 Porsche Club Sverige, Gelleråsen (bilder)
<<   1, 2
8252 besök totalt
Rehan
Järfälla
Här sen Sep 2004

Titta jag var också med min 928:a, den ser renare ut på bild än den var i verkligheten

Nåväl, jag hade kul mycket körning, lite roligare att köra när man inte hade ett vägbygge vid Ejes som förra gången.

Staffo hoppas att det inte blir allt för dyrt med att få ordning på bilen.

Motala
Här sen Nov 2004

Rehan skrev:
Titta jag var också med min 928:a, den ser renare ut på bild än den var i verkligheten

Nåväl, jag hade kul mycket körning, lite roligare att köra när man inte hade ett vägbygge vid Ejes som förra gången.

Staffo hoppas att det inte blir allt för dyrt med att få ordning på bilen.

Dyrt, jojomensan men pengar har ju aldrig varit ett problem.... öh, nu sitter jag och ljuger igen...

Landar på ca 40'+ moms men då "får" jag en ny koppling och en ny packbox på utgående axel, förutom en bättre beg vxllåda. (haft lite lite RMS oljedropp) Kopplingen var sliten ner på nitarna så det var hög tid (10.500 mil).

3:ans drev hade ledsnat efter min ursnabba och oprecisa växling mellan 2:an till 3:an, tror jag. Hursom, bilen ska skruvas ihop seriöst (Levin Racing) för att sedan avyttras. Törs inte banköra mer med "lilla blå". Har en köpare, om allt går som det är tänkt.

Tror jag anar GT3 CS i horisonten !!! Mk1 eller Mk2 är då frågan. Dagens I-landsprobl...

Järfälla
Här sen Sep 2004

Ajdå, det var väl ungefär i den häraden jag gissade att det skulle landa på, brukar bli så när transmissionen ger upp.

En GT3:a passar dig alldeles utmärkt, en fin MKII:a.... thumbs up

Skåne
Här sen Mar 2004

Bozo skrev:

Det är jag och min GP-Vita Porsche 969CS.

969CS????

Motala
Här sen Nov 2004

Rehan skrev:
Ajdå, det var väl ungefär i den häraden jag gissade att det skulle landa på, brukar bli så när transmissionen ger upp.

En GT3:a passar dig alldeles utmärkt, en fin MKII:a.... thumbs up

Har en flygbiljett 3 okt till Tyskland bokad och om allt stämmer åker jag norrut i denna!

http://www.mobile.de/SIDHc6A.aIcxUwDjjtSBwqjNg-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ1159095955A8LsearchPublicD1100CCarX-t-vctpLtt~BmPA1A1B20B26%81%5B-t-vCaMiMkMOQuSeUnVb_X_Y_x_yso~BSRA6D1100A3E20100Mgt3%FF%A0clubsportBGNCPKWA0HinPublicA2A0A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sprache=8&sr_qual=GN&top=13&id=11111111226033654&

Får se om jag hinner få reg.besiktning och så klart innan vintern.

2006-08-19 Porsche Club Sverige, Gelleråsen (bilder)
<<   1, 2
8252 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande