Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
2177 besök totalt |
2006-08-26 A.R.C Rallyt Almunge
Åkte Till Almunge i helgen och tittade på veteranbilsrally! otroligt vilken finish det var på dom flesta bilarna ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ååå en slank han diiitt... ååå en slank han diiittttt... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tog lite bilder i depån med. Som amazonägare kan man inte bli annat än tårögd av att se alla vackra amazoner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jårs 82år och fru Brita redo för start ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Tim Kjellsson Uppsala |
||
|
||
Jag var oxå där
![]() En kanontävling med mycket fina bilar, du har inte bilder på den kanske mest udda farkosten...Drabanten ?? ![]() Sen vore det kul om du hade bilder på min kompis i 99:an (Nr50) Jag inser att jag måste skaffa en bättre kamera när jag ser dina knivskarpa foton ! /Staffan _________________ Staffan Sandelin Manta A -73 Sleeper Manta A -72 Blivande trackdayleksak Ascona A -73 Grus/Is/Busbil BMW 330i -01 Skjutsa arslet/dragbil |
||
Re: A.R.C Rallyt Almunge 26/8-06
Wow, coola kojor. Jag är ju lite sucker på Mk I Cooper, så jag blir ju lite sugen när jag ser det här. Det är häftiga bilar. De brukar gå rätt bra i resultatslistorna också, vad jag hört. _________________ Max Carlsson Lotus Europa S2 -68 BTG: 8.26 (Porsche 944 S2) |
||
![]() |
Eftersnack
![]() |
2177 besök totalt |