| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
HJÆLP!!!mekplats runt oslo....
|
1 besök senaste veckan (1079 totalt) |
|
hallo. letar mekplatts till mig och en polare over vintern. måste vara låsbart och ha ljus och el.(hellst 380) ska ligga i eller runt oslo. ha ljutet golv. lada eller lager spelar ingen roll så længe det e vindstilla. kan hyras på årsbasis om det e intressant. ring eller messa mig på nmr0047- 92842753 mvh Johan
vet ej hur jag linkar men sok på manta -71 så hittar ni min tråd. inga billder men det kommer nær jag handlat kamera
_________________ johan högsten |
||||
|
det ær inte så långt så det går nog bra. hur ær det med strom, værme och golv? låsbart? hur stor e plattsen? hur många e ni ? Ær intressert så om jag kunde få nummret till dig eller ansvarlig så hor jag av mig. mitt nmr ær 92842753
på forhand tack. Johan _________________ johan högsten |
||||
glanbilde = bokmerke jeg vet i lopet av uken om det blir plass. det er stopt betong dekke. jeg har leid plass der kun til og lagre et fiat 124 turbo prosjekt. lås og garasje port. står mest lagrede biler der, samt noen volvo og wv prosjekter. varmen er jeg ikke sikker på, er en gass vaarmer der så vidt jeg vet, holder ellers over 0c vinterstid. er strom, men ikke 380v kommer tilbake til deg om det blir ledig. mvh aksel _________________ Aksel Ness |
||||
![]() |
Skruva banåkabil
|
1 besök senaste veckan (1079 totalt) |