| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BANRACING BIL BMW 318IS SÅLD
|
4143 besök totalt |
|
EN VINNAR BIL I BMW CUP ,FYNDBÖRSEN,SLC, SÄLJES
BMW 318 IS -90 GR N klass standard SELLHOLM CHASSI, MOMo FÄLGAR , REN MOTOR, ALLT I TOPPSKICK, EX PÅ VARVTID GELLERÅSEN 1.19,4 KINNEKULLE 1.02,6 FÖRMYCKET ATT SKRIVA. RING FÖR INFo VID INTRESSE BILDER FINNS PÅ www.bmwsc.com under bla nyheter. kent johansson 88# pris 75000 kr 070-5441443 cobra2@swipnet.se _________________ kj kent johansson BMW M3 GTR |
||
|
Jag har försökt kolla på annonsen på www.bmwsc.se men annons platsen ligger nere och har gjort det flera dagar. Kan du skicka mer info och bilder.
Bilen känns helrätt för mig! _________________ Frank Andersson |
||
|
om du kikar i fotoalbumet kommer du hitta bilder på Kents bil. Likaså finns några bilder med lite text under "nyheter".
Kan bekräfta att Kents bil är riktigt snabb...
_________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 BMW 550i Touring E61 Haase DD2 kart NS: 45 varv |
||
Du kan ju alltid prova att ringa Kent för att få mer information. Tel# står ju överst
_________________ BMW MC-klubben |
||
|
Rolf osbeck skrev
"GRATTIS en andra plats och en första plats i finalen överlägsen vinnare i BMW cup standard och jag som trodde att man måste köra veteranbil typ E21 i cupen!?" Ja i 9 fall av 10 så måste man det men även solen har sina fläckar
Alla vi E21 förare Kent och önskar honom lycka till i framtiden Nu är säsongen slut återstår bara att och ge sambon så att all tid kan läggas i garaget för att få lite mer fart i den "gamle" E21:an och chauffören . Kent`s bil hamnade i Skåne hos Patrik Skoog så vi slipper inte , men får hoppas att Patriks "kunnige och " bror Martin (E21 förare) hjälper honom att med bilen så den blir en .
Vi ses och hörs /P-o Mattsson _________________ Per-ola Mattsson |
||
Brossan har redan tipsat mig om förnämligheten i att ha positiv camber, viktlåda samt dragkrok på Kents gamla E30... Fattade inte vad han menade, men nu tror jag att jag kopplar, ni som kör veteranrally i Standard är väl som vanligt rädda för vi som är lite modernare?
Jag skall också ge frugan så mer tid kan läggas i garaget....
Ses snart igen och då skall min egen stol vara monterad så inte högerbenet domnar av efter 7 varv..
_________________ Patrik Skoog |
||
![]() |
SÄLJES
|
4143 besök totalt |