Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 8534 besök totalt |
ok men tittar du i bankalendern så blir man lätt lite förvirrad ! _________________ Andreas Anderson Legacy 2.0 TURBO,Impreza GT WRC 555 edition, E30 325i HT2. |
||||||||
Får man fråga varför? Är det SBF som hoppat på er, eller något annat skäl bakom det beslutet? |
||||||||
Här står lite om varför: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php ![]() _________________ Karl Birgander ![]() Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||||||
Tack , då förstår jag.... Men Sleeplezz ? varför hyr ni inte in en rescuebil och bärgare..... merkostnaden är ju försumbar mot vad det kan kosta...... t.ex våran rescue-bil klarar både rätt grymma incidenter och ger betydligt ökad säkerhet med utrustning för att släcka och klippa upp bilar som är kraschade och enklare sjukvårds-utrustning och även att dra upp en bil ur ett bottenlöst Leca-sandfålla utan problem....... det är bara när dom tappar hjul som man behöver den riktiga bärgaren...... Känns lite dumsnålt att totalt hoppa över all säkerhet.... |
||||||||
Jo det hade varit ett alternativ om vi fortsatt med öppen inbjudan. Men vi orkar inte hålla på och rodda i sånt så vi hyr och kör själva istället - bara sånna vi känner väl som är välkomna. Det fungerar perfekt. _________________ Martin Johansen |
||||||||
Har hunnit med 4 träffar med er i år. Jag tycker att jag kört med hjärnan aktiverad ![]() Eller är det "Game over" nu? (skulle vara bra att veta, så man slipper känna sig tjatig) nisse977@hotmail.com En annan idé (om det skulle bli offentligt igen) kan väl vara att ha Licenskrav, som en del andra träffar har!? Då slipper man ju en del "busfrön". _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||||||||
Det undrar jag med ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 8534 besök totalt |