Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
2006-05-10 Anderstorp hela banan, öppet för alla!
<<   1, 2, 3
8534 besök totalt
Brothan
Anderstorp
Här sen Maj 2005

Magnus Svensson skrev:
På Lördag är PCSR på Anderstorp så denna helg är inte bokad av Autostradale

ok men tittar du i bankalendern så blir man lätt lite förvirrad !

Magnus Svensson
Oslo
Här sen Apr 2004

Ser onekligen skumt ut

PCSR #8811 | 993 räääser Badanka Edt
Citera
sleeplezz
Borås
Här sen Apr 2005

Trådstartare
Fel i kalendern, har mailat rejsa.nu om det för längesen. Ingen körning mer med Autostradale vad det gäller öppen inbjudan överhuvudtaget.

Här sen Nov 2002

sleeplezz skrev:
Fel i kalendern, har mailat rejsa.nu om det för längesen. Ingen körning mer med Autostradale vad det gäller öppen inbjudan överhuvudtaget.

Får man fråga varför? Är det SBF som hoppat på er, eller något annat skäl bakom det beslutet?

Karl Birgander
Älvängen
Här sen Sep 2003

Fredrik - SLC skrev:
sleeplezz skrev:

Får man fråga varför? Är det SBF som hoppat på er, eller något annat skäl bakom det beslutet?

Här står lite om varför: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=421673#421673

Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

Karl Birgander skrev:
Fredrik - SLC skrev:
sleeplezz skrev:

Tack , då förstår jag....

Men Sleeplezz ? varför hyr ni inte in en rescuebil och bärgare..... merkostnaden är ju försumbar mot vad det kan kosta...... t.ex våran rescue-bil klarar både rätt grymma incidenter och ger betydligt ökad säkerhet med utrustning för att släcka och klippa upp bilar som är kraschade och enklare sjukvårds-utrustning och även att dra upp en bil ur ett bottenlöst Leca-sandfålla utan problem....... det är bara när dom tappar hjul som man behöver den riktiga bärgaren......

Känns lite dumsnålt att totalt hoppa över all säkerhet....

sleeplezz
Borås
Här sen Apr 2005

Trådstartare
Fredrik - SLC skrev:
Karl Birgander skrev:
Fredrik - SLC skrev:
sleeplezz skrev:

Tack , då förstår jag....

Men Sleeplezz ? varför hyr ni inte in en rescuebil och bärgare..... merkostnaden är ju försumbar mot vad det kan kosta...... t.ex våran rescue-bil klarar både rätt grymma incidenter och ger betydligt ökad säkerhet med utrustning för att släcka och klippa upp bilar som är kraschade och enklare sjukvårds-utrustning och även att dra upp en bil ur ett bottenlöst Leca-sandfålla utan problem....... det är bara när dom tappar hjul som man behöver den riktiga bärgaren......

Känns lite dumsnålt att totalt hoppa över all säkerhet....

Jo det hade varit ett alternativ om vi fortsatt med öppen inbjudan. Men vi orkar inte hålla på och rodda i sånt så vi hyr och kör själva istället - bara sånna vi känner väl som är välkomna. Det fungerar perfekt.

Göteborg
Här sen Aug 2005

sleeplezz skrev:

- bara sånna vi känner väl som är välkomna. Det fungerar perfekt.

Har hunnit med 4 träffar med er i år. Jag tycker att jag kört med hjärnan aktiverad , så man hoppas att få vara med på er "mail-lista" för körning på framtida träffar också!

Eller är det "Game over" nu? (skulle vara bra att veta, så man slipper känna sig tjatig)

nisse977@hotmail.com

En annan idé (om det skulle bli offentligt igen) kan väl vara att ha Licenskrav, som en del andra träffar har!? Då slipper man ju en del "busfrön".

Citera
Maciek Matwiejczuk
Göteborg
Här sen Jul 2003

Nisse977 skrev:
sleeplezz skrev:

- bara sånna vi känner väl som är välkomna. Det fungerar perfekt.

Har hunnit med 4 träffar med er i år. Jag tycker att jag kört med hjärnan aktiverad , så man hoppas att få vara med på er "mail-lista" för körning på framtida träffar också!

Eller är det "Game over" nu? (skulle vara bra att veta, så man slipper känna sig tjatig)

En annan idé (om det skulle bli offentligt igen) kan väl vara att ha Licenskrav, som en del andra träffar har!? Då slipper man ju en del "busfrön".

Det undrar jag med

--VVTS--
Citera
Inför träffar
2006-05-10 Anderstorp hela banan, öppet för alla!
<<   1, 2, 3
8534 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande