| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Tok varmkörning med F1 maskin
|
1452 besök totalt |
|
_________________ Tobias Rosén BMW Mini Cooper S -05 Austin TURBO Pickup -69 Austin Cooper S 970cc GRP2 -64 Mini Racecar 1430cc BMC Motorsport |
||
Man ser ju hur en del stoppar fingraran i öronen och tar ut dem emellanåt, så tyvärr är det nog en hel del som står där utan hörselskydd!! Kan bara sammanfattas på ett sätt, IDIOTER!!! |
||
|
Galne : Jag stod 1-2meter bakom en Ferrari F1 som startades för några år sedan utan att hålla för öronen.. det lät så bra tyvärr att jag helt enkelt tog bort öronskydden. Idiotiskt kan tyckas, men vilket ljud!!
_________________ -- Audi A4 TSquattro |
||
Så länge man inte har bekymmer med hörseln tänker man inte på och skydda sig, men sen är det försent. Det är så lite som behövs och man är bara dum mot sig själv om man inte skyddar sig, tyvärr för man det sällan förrän det är försent som sagt!!! |
||
|
Hmmm... Tveksamt att dom inte skulle ha några proppar i. Är inte ljudbegränsningen 150dB eller något liknande i F1? I den här filmen varvar dom ju lite också så jag tror att deras trumhinnor hade varit spräckta utan proppar. Men visst, finns väl alltid någon dum som vill offra hörseln...
Trevlig film iaf. _________________ Sebastian Gottfridsson
Mazda Rx-7 -94 |
||
![]() |
Bilder o videos
Tok varmkörning med F1 maskin
|
1452 besök totalt |