Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Nürburgring
Sabines Smithz vs mc - Nürburgring challenge, fullvarv!!
<<   1, 2, 3
23532 besök totalt
Erik B
Stockholm
Här sen Nov 2002

Namndispens
Namndispens

"Raining and raining some more, spoke with Ghostrider and Sabine at the ring, not going well..."

HighLevelofSweden
Tokholm
Här sen Apr 2004

Trådstartare
Hhhmmm.......

Efter att ha vart nere och besökt denna underbara bana så har man även fått sett banans mörka sida när det kommer till att köra mc där när det regnar vilket garanterat var det svåraste jag gjort på mc då bromsningarna inför kurvorna var sjukt svåra & hala varför man lugnt kan säga att utmaningen för tillfället regnade bort!!! :o(

Dock han vi med ett par filmklipp där Porsches Carerra GT visade varför den är en av dom absolut grymmaste sportbilar som någonsin gjorts då dess acceleration, väghållning samt bromsar visade vart skåpet skall stå - ibland bilar förståss!! :o)))

Men som sagt så kommer denna utmaning att gå av stapeln inom kort varför vi alla får vänta och se hur det går mellan bil & mc pånordslingan !! ;o)

/Fürstenhoff.

Ps! och som vanligt skenar fantasin i väg hos vissa - vem fan är Ghost Rider..... :o/ Ds!

Göte RS6 Sjögren
stockholm
Här sen Maj 2004

Trist, men kul att ni tar nya tag o försöker igen.

Stockholm
Här sen Dec 2004

No1 skrev:
Hhhmmm.......

Efter att ha vart nere och besökt denna underbara bana så har man även fått sett banans mörka sida när det kommer till att köra mc där när det regnar vilket garanterat var det svåraste jag gjort på mc då bromsningarna inför kurvorna var sjukt svåra & hala varför man lugnt kan säga att utmaningen för tillfället regnade bort!!! :o(

Dock han vi med ett par filmklipp där Porsches Carerra GT visade varför den är en av dom absolut grymmaste sportbilar som någonsin gjorts då dess acceleration, väghållning samt bromsar visade vart skåpet skall stå - ibland bilar förståss!! :o)))

Men som sagt så kommer denna utmaning att gå av stapeln inom kort varför vi alla får vänta och se hur det går mellan bil & mc pånordslingan !! ;o)

/Fürstenhoff.

Ps! och som vanligt skenar fantasin i väg hos vissa - vem fan är Ghost Rider..... :o/ Ds!

Filmklipp!

De vill vi se...

BMW 1M -12
Citera
Erik B
Stockholm
Här sen Nov 2002

Namndispens
Namndispens

Carrera GT vs. MC 1-0 med andra ord i första blöta ronden

Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Bara för att förtydliga:

Patrik, du är verkligen jättevälkommen o skriva om spännande grejer på Ringen osv osv thumbs up

Sen vet alla vad jag anser om Ghostriders **#*¤&! filmer osv (jepp nu bröt jag mot forumregel #5 )

Summa sumarum: Så länge Patrik snackar om ny shyssta kul saker så är han jättevälkommen här thumbs up . Jag förutsätter att folk kan gå vidare här i livet och lämna skit bakom sig och göra shyssta skoj saker istället thumbs up

Hoppas ovanstående svammel gick någorlunda att förstå

Tokholm
Här sen Apr 2004

Trådstartare
Magnus Thomé skrev:
Bara för att förtydliga:

Patrik, du är verkligen jättevälkommen o skriva om spännande grejer på Ringen osv osv thumbs up

Sen vet alla vad jag anser om Ghostriders **#*¤&! filmer osv (jepp nu bröt jag mot forumregel #5 )

Summa sumarum: Så länge Patrik snackar om ny shyssta kul saker så är han jättevälkommen här thumbs up . Jag förutsätter att folk kan gå vidare här i livet och lämna skit bakom sig och göra shyssta skoj saker istället thumbs up

Hoppas ovanstående svammel gick någorlunda att förstå

Tjena Magnus!!

Jag kommer INTE att blanda in dessa filmer här på REJSA.NU på något sätt då jag är här för att ha kul, diskutera bankörningar tex Nürburg ring samt trevliga saker som denna med Sabine!!

Sen att vissa gärna tar uppämnet GR får stå för dem då jag personligen är f-bannat trött på allt som har med detta att göra!!

Mvh,
Fürstenhoff som sett ljuset i tunneln och fastnat helt för bankörning med bil!!

Se kommande bil på:
http://www.gatbilar.se/car.php?car=225

Magnus Lohm
Motala
Här sen Jan 2003

Vilken otur med vädret om ni hade väntat en dag till bara, på tordag och fredag var det ca:22-24grader och sol thumbs up
Det var fränt att se (och höra)Audis nya R8 piskas runt i rejstempo bland alla andra fabriksteam som var där och testade sina bilar.
/Magnus
Citera
Markus97
Arvika
Här sen Aug 2006

Rann duellen ut i sanden?

Citera
Erik B
Stockholm
Här sen Nov 2002

Namndispens
Namndispens

Markus97 skrev:

Ja, vattenvägen.

Nürburgring vs. Duellen 1-0

HighLevelofSweden
Tokholm
Här sen Apr 2004

Trådstartare
Erik B skrev:
Markus97 skrev:

Ja, vattenvägen.

Nürburgring vs. Duellen 1-0

Duellen kvarstår & kommer att ske under oktober om vädret tillåter!!

/Fürstenhoff.

Mats Th
Täby
Här sen Apr 2006

Blev det ingen duell i oktober? Synd i såna fall, hade varit riktigt kul att se på

HighLevelofSweden
Tokholm
Här sen Apr 2004

Trådstartare
bmw130 skrev:
Blev det ingen duell i oktober? Synd i såna fall, hade varit riktigt kul att se på

Tjena på dig!!

Vet ej hur vädret kommer att vara kommande vecka men dock så lämnar vi kalla Sverige nu på tisdag med sikte på Nürburg ring!!

/Fürstenhoff.

Mats Th
Täby
Här sen Apr 2006

No1 skrev:
bmw130 skrev:

Tjena på dig!!

Vet ej hur vädret kommer att vara kommande vecka men dock så lämnar vi kalla Sverige nu på tisdag med sikte på Nürburg ring!!

/Fürstenhoff.

Kul å höra, jag håller tummarna för att vädergudarna är med er!

Nürburgring
Sabines Smithz vs mc - Nürburgring challenge, fullvarv!!
<<   1, 2, 3
23532 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande