| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Billig stol
|
1505 besök totalt |
|
Hej! Jag och polarna behöver en billig skalstol till isbilen, riktpris 500kr + ev. frakt och skenor. Uttag för 4 eller 6punkts bälte spelar ingen roll, ej heller om det inte är perfekt skick (så perfekt man nu får för 500kr....) Ju närmare Luleå stolen finns desto bättre, men svar från hela riket beaktas! mvh Stefan "Team Scirrocco" (ps. hur f*n stavar man "scirrocco"... )
_________________ Stefan Trädgårdh Pontiac Trans Am -94 med diverse godis |
||
|
_________________ Krister Malm BMW 540iA Touring -94 Chrysler Neon -98 Opel Rekord -66 |
||
|
Gut!
Ska bara kolla med team-kompisarna imorgon (tisdag) så att jag får deras välsignelse samt kolla vad bussgods tar i frakt. Trelleborg - Luleå, puh, går ju knappt att skicka på längre avstånd! Kompleterande frågor: Fästena på stolen ingår antar jag? Vikt på stolen? Finns bussgods i Trelleborg? (annat alternativ?) Hör av mig imorgon! /Stefan _________________ Stefan Trädgårdh Pontiac Trans Am -94 med diverse godis |
||
|
närmaste bussgodsterminal är Malmö. (2mil att köra, inga problem)
justerbara fästen ingår! (säljes som på bilden) vikt vet ej. bra att veta stolen är skitig, fläckvis. hål finns höger fram vid underredet! _________________ Krister Malm BMW 540iA Touring -94 Chrysler Neon -98 Opel Rekord -66 |
||
Har en Sparco Evo Tyget är smält från mitten och upp ungefär. 500 kr och den är din. _________________ Daniel Steiner |
||
|
Lyfter annonsen igen!
Har hittils haft två "bud" på 500kr, tyvärr var båda ~150mil bort från luleå så frakten blev schweindür! om det finns någon med en stol iaf ~50 mil från oss blir vi glada om du hör av dig!! =) mvh /S _________________ Stefan Trädgårdh Pontiac Trans Am -94 med diverse godis |
||
|
http://www.peugeot-sport-club.com/fo
du får dom för 1000kr. säljes endast gemensamt. väger inte mycket _________________ Fredrik Enoksson Peugeot 406 Coupe -03 "Bruksbil" Peugeot 204 -68 "Sommarglidare" Ford Anglia "Sneruta" -62 "Projekt busbil" |
||
Tyvärr inte tillräckligt "skålade" för det de är tänkta för samt att vi bara behöver en stol. Intresset kvarstår fortfarande efter en "skitstol"! /S _________________ Stefan Trädgårdh Pontiac Trans Am -94 med diverse godis |
||
![]() |
SÄLJES
|
1505 besök totalt |