| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Gissa banan
|
1702 besök totalt |
|
Mantorp Park
Ingången sett från "fel håll" till Chikanen ut på dragrace-rakan. har jag vunnit något pris ??
|
||||
Tror jag med. Man ser till och med spåren efter driftingen på action meet Mvh Jonathan |
||||
|
okay för att jag trodde det skulle gå så fort men herre JÄ*** va snabbt det gick.
Stämmer så bra så. Inget pris denna gången utan du får nöja dig med äran! Jag fick hoppa in som mekaniker åt ett mc team i erf i helgen. Hur man kan köra så fort på 2 hjul undrar jag men det gick i alla fall. Skickar med en bild från helgen i ett försök att bota måndagströttheten. (jaja dom har bara 2 hjul men det är kul endån.....)
Springande start
/Richard _________________ Richard Eliasson Alfa 156 Procar |
||||
Visst kan du få det. e-mail e nog enklast. Vilken upplösning har du så jag vet hur stor du behöver (är jättestor just nu). /Richard _________________ Richard Eliasson Alfa 156 Procar |
||||
|
Är också intresserad av en kopia i lämplig upplösning (till skrivbordunderlägg).
Känner en som firade sin långloppsracingdebut med att knäcka tråget på de avbildade kerbsen... Ett nytt skrivbordsunderlägg måste vara bra plåster på såren
Edit: kristian@slc.se _________________ /Kristian Elisson |
||||
|
verkligen bra bild!! mycket.. atmosfär?!
kan jag också få ett ? 1600*1200 upplösning Kim2770@gmail.com _________________ Kim Frederiksen Nissan S14a -97 2.2 Mazworx BMW 325iM Touring <--- Saknat.. Famous last words: I feel very confident behind the wheel of this car... |
||||
Släng upp den här istället. Riktigt snygg bild som även jag gärna tar del av i 1600*1200.
Mvh Jonathan |
||||
_________________ David Olsson Lotus Elise SC |
||||
|
oj kul att ni gillade den.
Eftersom att det var så många som gillade den så la jag upp den Här enjoy!
/Richard _________________ Richard Eliasson Alfa 156 Procar |
||||
![]() |
Bilder o videos
Gissa banan
|
1702 besök totalt |