Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
722 besök totalt |
Fråga om öppettider på Ringen den Sep 10-11
Hej alla glada, Har läst rätt mkt här på forumet men aldrig reggat mig, tills nu då dvs :P Men iaf... har lite frågor angående öppettiderna på Ringen. Jag och två kompisar har tänkt att åka ner dessa dagar: Sep 9 Lör 17.15-19.30 Internationaler Sportfahrerlehrgang Sep 10 Sön 08.00-19.30 Tuning Day Sep 11 Mån 17.15-19.30 Vad betyder Internationaler Sportfahrerlehrgang och är det fortfarande turistkörning? Samma där den 10:e när det är Tuning Day, går det fortfarande att köra turistkörning? Tacksam för snabba svar eftersom vi drar torsdag kväll ![]() Är förövrigt våran första egna resa ner till Ringen ![]() _________________ Magnus Vässmar |
Hej.
![]() Enligt Ringens hemsida så är banan öppen Lörd: 1715 - 1930. Sönd. 800 - 1930. Månd: 1715 - 1930. Här kan du kolla själv. http://www.nuerburgring.de/index.php Ta det lungt på ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
Tack för klargörelsen
![]() Det var på de tiderna jag kollade innan och då antog jag att det var öppet. Men sen igår läste jag någon tråd här på forumet och där hittade jag dessa tider. Så jag vart lite osäker hehe. Tack för snabbt svar! Jo här kommer det tas lugnt allt. Fick åka med 2varv i fjol, dock så jag mådde så illa att jag var tvungen att hoppa ur efter dem haha :P, så jag vet att det är riktigt skoj och härligt där nere iaf ![]() _________________ Magnus Vässmar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
722 besök totalt |