Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1392 besök totalt |
Ferrari days å nordslingan
Känner en person som jobbar i challange teamet Luegsportivo så jag åkte ner till ringen och fick vara i depån osv under ferrari days. Ganska trevligt. ![]() ![]() ![]() FXX event samt F1 körning med skomakarn. ![]() ![]() ![]() Efter det var det nordslinge körning med den senaste rennwagen Ford Focus C-max 115 hk. ![]() Som bäst gjorde den 9.49 BTG med en lång ombyggnation vid wipperman.. Helt klart underskattad bil.. Det var bara uppförsbackarna som var jobbiga.. annars blev man inte omkörd så ofta, snarare tvärt om. ![]() ![]() Qvarnis var där också.. ![]() Samt lite andra bilar..... ![]() Yellowbird ... som senare blir omkörd av en C-max. ![]() CLK-DTM gick ganska bra.. ![]() ![]() M5 med bur å grejer som gick uta bara sjutton. ![]() Gumpert ser man inte varje dag. ![]() ![]() Qvarnis parkerad. ![]() _________________ Mathias Lövdblad |
Trevligt! Skulle ju inte tacka nej till att stå i en Ferraribox en helg jag heller!
Men det var inte det jag tänkte säga, utan här skriver killen som tydligen äger (?) Yellow Birden som du fotade om sin helg: Yellow Bird på Ringen Är det er han jagar runt Adenaur Forst? Tack för bilderna! /Johan _________________ Johan Israelsson Opel Speedster #4083 Miljöbil -10 |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1392 besök totalt |