| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Bortskänkes: Bilstereoprylar
|
1445 besök totalt |
|
Alpine 7390M bandspelare med cdvxlare (6 skivor) Alpine EQ 3312 med subutgång 2st Clarion Cd-växlare (& skivor) Mod 9250 och 9350 Clarion DSP979E ljudprocessor Hämtas i Huddinge snarast. _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||||
|
Clarion DSP979E ljudprocessor skulle man ju ha,men har tyvär ingen chans att hämta den,har du tid å skicka den på posten så betalar jag porto?
_________________ /Jimmy Andersson _____________________________________________ Dorifuto repairo dorifuto. The way of the sideways samurai! |
||||||
|
Jag kan försöka kasta den till dig, Men misstänker att den inte kommer mkt längre än typ 30m eller nåt
Se om inte det finns ngn som ska åt ditt håll och som kan ta med sig den _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||||
|
Re: Bortskänkes: Bilstereoprylar
Hej, jag tar gärna emot dessa stereoprylar. Har du något nummer jag kan nå dig på? eller om du eventuellt skulle kunna PMa mig under dagen så kommer jag förbi o hämtar prylarna. /Ismail |
||||||
|
Hej Ismail! Ska du använda sakerna själv eller tänkte du bara försöka sälja dom vidare för lite profit, så tycker jag inte att det är ok att du "hämtar alltihopa". om inte så är du välkommen att pm:a ditt nummer till mig Själva idén med att skänka bort saker är att ngn faktiskt ska använda dom och vill spara lite pengar Dessutom kan du väl uppgradera din signatur till en som följer reglerna
_________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||||
|
Hej, hade inte en enda tanke på att sälja de vidare. Jag har själv skänkt bort massa BMW prylar genom året på BMWpower som det hette förr i tiden, Men det är alltid roligt att syssla med ljud på bilar man har liggandes i garaget. Men jag PMar dig.
|
||||||
![]() |
SÄLJES
|
1445 besök totalt |