| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Bortskänkes: Hjullåssatser begagnade
|
1222 besök totalt |
|
1 sats med M12x1.5. Mutter med 2st nycklar 3 satser med M12x1.5. Bult med 1 nyckel 1 sats med M14x1.5. Bult med 1 nyckel Avhämtning i Huddinge _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||||
|
Re: ?
Snabba ryck
_________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||||
|
Re: Bortskänkes: Hjullåssatser begagnade
jag kan hämta i morgon! skulle behöva två sattser med M12 (har för mig att det e M12 på en ford) vart åker jag?
mvh C 0739866624 _________________ Christian Lange 458 |
||||||
|
Det är mutter på ford, så det finns bara en sats (M12x1.5 är helt korrekt) Hämtas på Björkholmsvägen 10 eller ev någon annanstans i centrala Huddinge före 14:00. Håller på och roddar ihop en 40-års fest imorgon, så jag är lite överallt och fixar saker. _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||||
|
Tänkte ringa dig idag men hann inte. Tar Figgz 1 eller två satser till Opel tar jag gärna den sista (samt ett skal omdet finns kvar ). Kan dock inte hämta innan 1400 imorgon, men närsomhelst i helgen eller nästa vecka + att jag kan ta med prylar till Figgz (för jag antar att jag ser honom på Kinnekulle nästa lördag???).
_________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||||
|
Figgz har fått tag i taxi redan, men den sista satsen är din skalet finns kvar
_________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||||
|
Ah! Jag läser som en kratta (eller läser snarare inte alls ). Jag kommer förbi innan kl 14 i morgon! Finns det möjlighet att jag kan få ditt nummer via sms så jag kan ringa dig i morgon ifall jag inte hittar dig? Tack för hjälpen på förhand!
mvh C 0739866624 Edit: nu läste jag inte igen. får skylla på att det är sent på natten
_________________ Christian Lange 458 |
||||||
![]() |
SÄLJES
|
1222 besök totalt |