Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 5409 besök totalt |
Jag har inte hunnit med att prova så mycket dom senaste dagarna men imorgon är det dax.
Beepbeep kan du förklara för mig på vilken slang jag ska sätta korset och vart jag ska leda tillbaka? Man trodde ju att det skulle vara lika enkelt som på en 930 me så är inte fallet.. Någon sa här att den digitala laddtrycksmätaren bara gick till bilens orginal 0.7bar..Är det sant eller bara bara nån som tror att det är så? Tackar så mycket för allas intresse i frågan!! _________________ Johan Burman Porsche 964 TURBO -92 Ex - Bmw M3 Hartge 3.5 -96 Ex - Porsche 911 TURBO -86 Ex - Bmw Alpina 3.5 -86 Ex - Bmw Alpina 2.8 -85 |
Du ska sätta korset på slangen som går till nedre delen av wastegaten.
Avluftningen ska ledas tillbaka någonstans mellan turbons insug och K-Jet luftmätarplattan. Ju mer luft du avleder ju högre laddtryck du kommer att få. Om du inte fattar 100% hur det funkar eller inte förstår vad jag menar bör kanske avstå från att göra det. ![]() _________________ G o r a n A m c o f f |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 5409 besök totalt |