| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Inför träffar
Rejsa träff... ändring av dag....
|
<< 1, 2, 3 >> 7 besök senaste veckan (6308 totalt) |
Aj som fan hade ni bytt dag! Måste öka min internetsurfningsfrekvens så att jag inte missar när sådant händer. Nu kräver jag och Andreas Millbro att det blir en gång till inom en snar framtid!
Ska hålla bättre koll tills nästa gång! ola _________________ Ola Leufvenmark ---------------- Renault Megane RS225 - 2008 |
||||
|
Det var riktigt kul att få ansikten till flera av signaturerna. Några av er fick jag ju se ryggen på efter min försynta avåkning i andra gokartheatet.
Det blev lite omställning att sätta sig i vardagsbilen sen. Den ville liksom inte svänga in i kurvorna. Lustigt nog fick jag samma problem efter att ha provat Z4:an. Det var bland de mest körglada bilar jag suttit i. Verkligen hanterbar! Det här gav mersmak så vi bör snart sätta datum för ett nytt litet möte, tycker jag. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
|
Vet inte riktigt vem som vann gokart-racen, men Falk jr. vann väl det första. Så hans signatur får fortsätta gälla. Själv blev jag fyra båda gångerna, trots att jag tagit på mig racedojerna.
Men de hjälpte iallafall mot fladdrande byxben. Vi var nästan lite väl jämnsnabba, inte så många omkörningar och ingen varvning. Förutom den kaxige racearrangören då, som ville förnedra oss andra genom att släppa förbi alla och sedan köra om. Men så gick karten sönder också - så går det.
Kvällen gav absolut mersmak. _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||
|
Tack till alla för en trevlig kväll!!!!!!!!
Nästa gång kanske vi ska hitta ett fik med bättre "testslinga" i närheten Kom gärna med förslag (och så kanske vi kan hitta några koner o leka med )
_________________ Magnus Thomé
|
||||
|
det var en trevlig tillställning igår. tur att ni lät mig vinna det andra cartheatet. annars hade jag nog varit kvar på ös-we fortfarande
mitt fotografiska minne lyckades iaf bibehålla fyra nya namn/ansikten efter kvällens slut. hoppas verkligen att vi kan göra om detta snart. _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
|
Som sagt, det var trevligt med en liten relaxad träff.
Hänger gärna på nästa gång om jag har möjlighet. |
||||
om vi övar regelbundet så kanske man lyckas pussla ihop ansikten med namn (och bil) riktigt bra så småningom
_________________ Magnus Thomé
|
||||
Jag är hopplös på att komma ihåg namn på folk!
Men några namn lyckades jag få ansikten på igår!
_________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08.
|
||||
Långsamt internet?
Tack alla för en trevlig kväll igår! Det var kul att köra lite gokart, banan var ju rejält skumpig vilket gav lite extra krydda åt körningen.
_________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 såld...
PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||
|
Blev så sugen när dom lekte med Z4:an så jag var tvungen att åka och provköra samma bil idag =)
|
||||
|
Arghhh attans!!
Som vanligt när det händer nåt roligt har man inte hängt med i diskussionen på nätet! Kul att ni hade skoj!
Nästa gång skall jag banne mig med!!! Har ni planerat för några banträffar framöver som det finns möjlighet att åka på?? _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson
|
||||
![]() |
Inför träffar
Rejsa träff... ändring av dag....
|
<< 1, 2, 3 >> 7 besök senaste veckan (6308 totalt) |