Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1566 besök totalt |
Problem med återkommande 404-error, bilder som hittas osv
Hej! Har under en ganska lång tid haft intermitenta problem med att vissa sidor på forumet helt plötsligt inte går att nå, utan istället får jag 404-error. Väntar man då några sekunder och försöker igen brukar det fungera. Även de bilder som ligger på rejsas bildserver går ibland inte att hitta, men tar man då och manuellt tankar hem dom genom högerklick/"show picture" så hittas filen igen och bilden laddas hem. Är det bara jag som har dessa problem? mvh/Ragnar _________________ Ragnar Burenius ![]() |
||
Jag har ofta stora problem med just detta när jag sitter på jobbet och "rejsar". Hemma har jag inga problem alls med det. _________________ /Anton Lillsund |
||
Sitter hemma, enda brandväggen är den inte allt för restriktiva router jag kör. Annars inget...
Kanske ska tillägga att det enbart är rejsa jag har dessa problem med, trots missbruk av ytterligare några siter. _________________ Ragnar Burenius ![]() |
||
Kör Internet Explorer 6.0.2900
Sitter på studenthem kopplat till Sunet. Vad jag vet har vi bara viss filtrering mot ingående port 21. Tog en skärmdump sist jag fick problem: ![]() ... Och nej, jag kör ingen Apache server, varken lokalt eller på någon router. Å det är bara på rejsa jag får dessa problem, tyvärr... :-/ mvh/Ragnar _________________ Ragnar Burenius ![]() |
||
Samma här. Får bara kryss istället för bilder numera.
Mvh Jonathan |
||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1566 besök totalt |